Bij ons is het feest....NOT!

Jaaaa,

ik geloof dat Rowin last heeft van het sprongetje wat eraan zit te komen!
Hij is nu 24 weken, minder vrolijk, rustiger, en vooral minder slapen per dag!
Dat minder slapen per dag ben ik niet zo blij mee want hij is gewoon nog erg moe waardoor hij wat mopperig en huilerig wordt  
Dus....meer aandacht van mama en papa is welkom!
Ongeveer tussen de 22ste en 27ste week kunnen de kleintjes wat hangeriger zijn en totaal uit hun ritme lijken te gaan....dus voor alle mama's die nu ook met een iets minder gezellige baby zitten:succes en je bent niet de enige!

Maar...we krijgen er natuurlijk wel weer iets voor terug en onze kindjes kunnen dadelijk weer zoveel meer, kunnen we nog meer genieten van ze!

Groetjes Iris

en wat gaan we in dit sprongetje allemaal leren?? Rêve begint volgende week aan haar 22ste week, dus ben benieuwd, maar voorlopig is ze uit haar hum door een fikse verkoudheid, huilen en hoesten, zooooooo zielig, maar goed, daar moet iedereen doorheen toch?!

succes en goed opletten,

mama van Rêve

Hey meid.

Ik ken er nog een.
Bij ons is het dus ook feest vreselijk.
Joëlla wil heel moeilijk en mooeizaam drinken.
Wil alleen maar spelen in de box, en slapen overdag hoooo maar.
Nee mevrouw heeft weer van alles ontdekt, en wil alles pakken.
En als ze haar zin niet krijgt gaat ze gewoon hard huilen pffff.
Ze heeft 100 cc flesvoeding van de 200 cc om 17:30 late staan.

Ik hoop dat het snel over gaat, en dat ze weer lekker gaat drinken.
Jij ook sterkte.

Groetjes Sabina Mama van Joëlla.

Wat gaan we allemaal leren....

Pffff, teveel om op te noemen maar een van de belangrijkste dingen:
De baby kan nu voor het eerst allerlei soorten 'relaties' waarnemen en uitvoeren. Het ene heeft te maken met het andere. Bijv: mama loopt weg en verdwijnt. Dat is eng! Bijv: je baby leert begrijpen dat iets zich in, uit, naast, op, boven, onder, naast of tussen iets anders bevindt. Bijv: op een knopje duwen en er komt een muziekje of het licht gaat aan. Bijv: gerammel in de keuken betekent eten.Bijv: dat hij bij papa en mama hoort enz enz.
En natuurlijk ook weer een hoop lichamelijke dingetjes, zich steeds bewuster worden van zijn eigen handelingen.
Genoeg dus!

Groetjes Iris

hoi hoi

hier ook eentje
mijn mannetje is op het moment ook helemaal van slag.
wil niet eten ,wil niet gaan slapen,en ook niet spelen.puffffffff soms erg vermoeiend. maar als het voorbij is, is hij weer vrolijk.

groetjes jessica

Terug
Bovenaan