bij ons wil het ook niet lukken

Hallo allemaal ik heb zojuist deze forum ontdekt en zit alles aandachtig te lezen
het is best fijn te praten met mensen die   het zelfde meemaken.
Ik en mijn vriend   zijn ook naar de huisarts gestapt na 2 jaar was ik nog steeds niet zwanger.
mijn vriend zn vriendjes zijn onderzocht   en die zijn goed.
Dus toen was het mijn beurt om   verder te worden onderzocht, m'n eisprong werd bijgehouden en de 1e samenlevings test was niet goed er waren geen vriendjes te bekennen,
toen ben kreeg ik clomid voorgeschreven eerst 50 mg,en wat een opvliegers krijg je er van   zeg.
toen weer kijken hoe mn eitje daar op reageerde en of het wat sneller ging want mn eisprong duurde veelste lang.
na dat ik Clomid had gebruikt en  weer de samenlevingstest had gedaan   bleek het positief effect te hebben.
Omdat mn eisprong nog iets te lang had geduurd is de clomid   100 mg geworden
op de 10 dag weer voor controle net zo lang tot   het eitje gesprongen is .
Volgens de dokter is alles zoals het nu wezen moet en ik heb nu voor 4 maanden clomid meegekregen en hij hoopte me snel zwanger terug te zien.
helaas van de week   zijn de rode duivels langsgekomen precies op dag 30.
eerst duurde het altijd bij mij 36 dagen voor dat het weer zo ver was.
Het is dus best wel een   spannende tijd voor ons en we hopen dat we   in de toekomst toch ook ouders te worden van zo'n wondertje.
Het is fijn dat ik hier kan babbelen want mijn moeder   is overleden en het is jammer dat ik nietmet haar   er over  kan praten .
ook mijn vriend   heeft geen moeder meer en verder hebben we beide niet zo'n grote familie.
Wel fijne vriendinnen hoor   waar ik ook goed mee kan praten, maar het is toch goed dat deze forum er is het is toch anders.

nou lieve mensen ik zal zeggen tot gauw
Groetjes van Martje

Hoi Martje,

Welkom op het forum. Ik denk dat je aan het goede adres bent. Het is een gezellige boel hier. We huilen wat af samen maar er wordt ook zeker gelachen.
Ik heb je verhaal eens gelezen en jullie hebben behoorlijk wat achter de rug. Goed dat de hormonen nu hun werk doen bij jou! Hopenlijk is de ellende met een paar maandjes bekeken en kun je door naar het forum zwanger zijn.
Tot die tijd klets je gewoon gezellig met ons mee toch?

gr.Inge

quote: Inge Flausmaus reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-08-2005 19:31:39'));

Hoi Martje,

Welkom op het forum. Ik denk dat je aan het goede adres bent. Het is een gezellige boel hier. We huilen wat af samen maar er wordt ook zeker gelachen.
Ik heb je verhaal eens gelezen en jullie hebben behoorlijk wat achter de rug. Goed dat de hormonen nu hun werk doen bij jou! Hopenlijk is de ellende met een paar maandjes bekeken en kun je door naar het forum zwanger zijn.
Tot die tijd klets je gewoon gezellig met ons mee toch?

gr.Inge

Hoi Inge   bedankt voor je snelle reactie dat geeft een goed gevoel
ik zal zeker   mee komen kletsen want dit geeft best wel steun en ik hoop dat ik dit ook voor anderen kan doen.

ik hoop dat je mn berichtje terug krijgt want inderdaad de forum doet het niet helemaal goed geloof ik
maarr tot gauw groetjes van Martje  

Hoi Martje,

Het forum doet inderdaad raar. Het duurt al een week ofzo.
Ik heb je antwoord wel gelezen dus. Als je het zelf ziet verschijnen dan is het gelukt.
Heb je DE 'lijst' al gelezen? Daar stelt iedereen zich kort voor dus misschien is dat handig voor jou.

gr.Inge

Terug
Bovenaan