Bij papa en mama slapen

A

Anoniem

Guest
Marissa is nu 7.5 maand en ligt gezellig met haar bedje bij ons op de kamer. Ze ligt langs mij zodat ik alleen mijn arm maar uit hoef te steken als ze haar fiep kwijt is. Ik vind het voorlopig echt supergezellig dat ze bij ons slaapt en mijn man vindt het wel best. Hij wordt toch nooit wakker van haar en ook hij vindt het wel gezellig. Ze heeft wel een hele mooie babykamer maar daar heeft ze dus nooit geslapen. Ik wil haar in ieder geval tot haar eerste verjaardag bij ons houden en daarna kijken we wel verder. Zijn er nog meer kindjes die gezellig bij papa en mama op de kamer slapen?

Onze dochter heeft ook heel lang bij ons op de kamer geslapen, omdat ik het fijn vond haar ademhaling te horen en makkelijk als ze haar fopspeen kwijt was. De grootste reden was dat haar babykamer helemaal aan de andere kant van ons huis was (met de badkamer ertussen). Dat vond ik na haar geboorte geen fijn gevoel geven. Zo ver van ons weg. Terwijl ik daar voor de geboorte helemaal niet over na gedacht had. Mijn man werkt ploegen en ik vond het ook fijn om haar op onze kamer te hebben. Na 8 maanden hebben we de babykamer verhuist naast onze kamer. Zonder problemen sliep ze op haar nieuwe kamer. Terwijl je toch van iedereen hoor dat dat grote problemen op kan leveren. Op den duur vonden wij het toch fijner dat ze haar eigen kamertje had. Ze vindt het heel leuk om alle knufffels en schilderijtjes te bekijken. En ik vind het fijn dat ik nu 's avonds weer op onze kamer tv kan kijken vanuit bed enz. Ik heb er geen spijt van dat ze zo lang bij ons heeft geslapen, maar nu is het toch heel fijn dat ze haar eigen kamertje heeft.

Feline slaapt ook og bij ons op de kamer, maar dat heb je als je maar een kamer hebt hahaha.
Heel soms vind ik het vervelend als ze veel huilt 's nachts, maar het is ook wel weer makkelijk want ik ben zo bij haar.
We gaan 31 mei verhuizen en dan krijgt ze haar eigen kamer, echt heel erg leuk!
Ik moet zeggen dat ik bij een tweede kindje het ook lang bij ons op de kamer wil laten slapen.

groetjes Mariska

ps wel zonde van het kamertje ;-)

hoi hoi meiden

hoor hier wel niet maar was effen aan het lezen.

ons zoontje sverre slaapt ook bij ons op de slaapkamer. er zijn voordelen aan maar ook nadelen maar dat heb je met alles. vind het zelf wel een lekker gevoel dat hij bij ons slaapt. hoor hem wel ademen enz. we hebben ook geen babyfoon. we wonen gelijk vloers. zou wel wat anders willen maar dat komt nog wel.

bij oma mijn moeder daar is hij vaak heeft sverre een eigen slaapkamer met een ledikandje en het is echt zijn kamer. met kast en al. dus hij is het wel gewent.

nou doei doei lucy

Hoi,

Ik word wakker van ieder piepje, zuchtje, hoestje of steuntje.....
Mijn kinderen hebben dus nooit (buiten de kraamweek) op onze slaapkamer geslapen.
Nu moet ik wel zeggen dat Bas geen speen heeft, dus daar hoef ik er niet voor uit. Om eerlijk te zijn hoef ik er eigenlijk nooit uit voor Basje.

Maar als het voor jullie goed is, waarom niet?

Groetjes, Karin

Hallo,

Dylano heeft nog nooit bij ons op de kamer geslapen. We zaten er met de geboorte wel aan te denken, maar vonden dat hij gelijk moest wennen aan zn kamertje. Maar die meningen zijn er tuurlijk over verdeeld.
We hebben met oud & nieuw bij mn zus geslapen, en toen sliepen we dus wél bij hem op de kamer. En ik heb geen lekker nachtje gehad... Heb echt geen oog dichtgedaan toen, haha! Ik lach er nu wel om, maar toen was ik goed in staat om naar huis te rijden
Ik hoorde alle geluidjes die hij maakte, en hij hoorde tuurlijk mij of zn papa die snurkte  ook. En toen ik naar de WC ging, ging ik ff kijken boven zn bedje, en ja hoor... Daar lag hij met zn mooie grote ogen, en een big smile. Toen heb ik hem ff bij ons in bed genomen... In de hoop dat hij in slaap zou vallen, maar helaas...

Ik verheug me eerlijk gezegd wel op ons 1e nachtje samen in bed hoor. Maar ik durf het nu nog niet goed.. En zolang hij goed slaapt in zn kamertje, vinden we het prima zo.

Groetjes Debby.

Hai hai!
Gijs heeft ook nog nooit bij ons op de kamer geslapen. Wij vonden het ook beter dat hij meteen in z'n eigen kamer zou slapen. Wel hebben we de deuren open. (slaapkamers zijn naast elkaar) Nu zijn we vorige week van slaapkamer veranderd, en slapen we beneden. Was wel even wennen de eerste nacht, omdat ik het zo vreemd vond om hem alleen boven te laten liggen, en wij zelf benenden. Maar met de babyfoon erbij gaat het prima. Moet ik ook eerlijk zeggen dat hij nooit wakker is 's nachts....
Even nieuwschierig, maar als je je kindje op de kamer hebt en je wil ..... klussen voor een tweede, derde, een beetje privacy...kortom sex..  Voel je je dan niet bekeken, of bang dat je hem/haar wakker maakt ofzo?
Groetjes!!!

Terug
Bovenaan