bij prenatal geweest

mijn dochter is nu ruim 4 dus heel lang geleden dat ik daar was geweest maar om nou te zeggen dat ik nieuwe handige dingen zag nee
wat vinden jullie echte dingen die je moet hebben die het echt makkelijker mooier handiger maken

gr majolie

uhm..............
het enige waar ik voor de komende uk over zit te denken is een ringsling (een soort draagdoek). We hebben al een ander soort, maar die was vooral in het begin niet zo handig. Verder zou ik niet zo snel iets weten.

Ja ze hebben leuke dingen daar.

Wat ik heel erg fijn vond toen mijn dochter (bijna 2) last kreeg van darmkrampjes was een fles van dr. brown, daar zit een speciale ontluchting in die voor haar echt super werkte, want ze dronk anders te snel met te veel lucht.

Verder niet echt iets super handig, een badje kinderwagen etc, die moet je toch hebben en heb je waarschijnlijk van de eerste nog.

Wel vond ik een badthermometer (1keer gebruikt voordat hij brak) een flessenwarmer en een navelband (nooit gebruikt) van die dingen die op de uitzetlijst stonden maar je nooit of maar 1 keer gebruikt.

Ben ook benieuwd wat de rest handig of niet handig vind

hahaha, idd die navelbandjes. Volgens de kraamhulp 2 jaar geleden werden die al jaaaren niet meer gebruikt. Wij hebben ook de flanellen luiers niet heel veel gebruikt. Hooguit nu als handdoek of als extra bescherming op zijn bed als hij een keer heel verkouden is ofzo. De hydrofiel luiers hebben we echt alleen maar als handdoeken gebruikt. Soms staat er dat je er wel 12 moet hebben ofzo.

wat wij trouwens hadden was een oplaadbare kruik. Die vonden we wel erg handig (even paar minuutjes opladen, urenlang warm en geen geklooi met kokend water), maar ik weet eigenlijk niet of dat in mei ook nodig is....

okkie 022 dan ben jij ook al bij de nieuwe geweest in amersfoort? van buiten lijkt hij mega groot nouik vond het tegen vallen

ja veel dingen zal ik niet meer aanschaffen die wel zouden zijn

wat ik echt weer wil halen in een buik drager met versteveging in de rug
wipper
wagen enz hadden we nog
wat ik wel laatst zag waarvan ik dacht oo dat is handig een doek met ja een zoort doche gordijn hangers die je aan de maxi cosi dan doen of wagen om de zon tegen te houden

ja daar zijn we ook wel eens geweest. De winkel zelf is nog niet eens zo heel groot, maar het ziet er wel ruim uit.
We hebben daar niet zo'n heel goeie ervaring omdat we erg verkeerd zijn voorgelicht over autostoel voor mn zoontje.

hmmmm..... de draagdoek heb ik echt zoooo veel gebruikt. Echt handig! Voor de rest.... nee, hier geen fan val al die foefjes die het makkelijker zouden maken. Een baby blijft toch bewerkelijk, ook met foefjes.....

@kaaskoppie, wat voor draagdoek hadden jullie?
Wij hebben een lodger shelter. Ondanks dat hij goed beviel ging het dragen na een tijdje echt niet meer. Zoon is ook wel wat groot en dan de relatief smalle band niet erg comfortabel op je schouder.

Terug
Bovenaan