bij verloskundige geweest

net bij verloskundige geweest. kindje lag nog het zelfde zat nog niet vast in me bekken. konden het hartje niet zo best vinden omdat de doptone bijna leeg was ook zo fijn. uiteindelijk wel gevonden. even over bezoek gehad van gyn volgende week.
ze verwacht dat ze sowieso niet inleiden omdat het gewoon een normaal kind is.en dat ze gewoon gaan zeggen van je mag thuis bevallen. ik denk dat ik dat dan maar ga doen.
heb al de stress van ziekenhuis dus dat hoeft dan niet.. en toch wel erg fijn dat kdan hier kan bevallen. en ze gaan dan bij 40 weken elke keer strippen zodat het dan gewoon eerder komt en dat kdan niet zo erg over tijd loopt. dus dat hoop kdan maar.
mocht khet niet zien zitten mag kok gewoon via gyn een medische indicatie dat mijn verloskundige gewoon mee ga naar ziekenhuis en onder haar leiding daar beval.
nou denk dat kgewoon voor thuis ga, zie khet niet meer zitten over een week of 2 kan ker altijd nog voor kiezen.

Zo is dat hoor!vond ook erg fijn thuis.
ik heb ook flinke kindjes gehad.laatste 4220 gram en dit zal ook wel zeker een 8pondertje worden..inleiden is ook niet alles hoor!!mn schoonzusje heeft er toen nog 4 volle dagen over gedaan!

liefs jootje

hoi, ja dat begreep ik er van verlosk. ze zei dat je er dan weleens niet op kan reageren en dat je dan idd 3 dagen bezig bent. nou ik beval altijd binnen een 4 uur meestal nou dat vind ik dan zonde. maar zit nog wel een beetje te twijfelen denk dat ik wel zon medische indicatie neem dan kan kgewoon altijd nog kijken kijk als je het niet meer red beval je ook gewoon thuis. vind het wel een lastige keuze. ik ga denk ook vragen stel dat verloskundige gaat strippen en ik er niet op reageer ofkdan als nog met 41 weken ingeleid kan worden en dat kdan niet tot 42 wk moet wachten eer de gyn het overneem

Terug
Bovenaan