bij vk geweest morgen echo bend an 39 weken omdat...

A

Anoniem

Guest
Hoi Allemaal,

Vanmiddag dus bij de vk geweest. Mijn bloedruk en hartje was goed van de kleine dus niet heel erg bijzondr. Maar nu komt het het kindje was vorige week nog zowat helemaal ingedaald en nu niet meer. De vk vond dit beetje raar en ze kon voelen dat het al helemaal ingedaald is geweest. Ik moet dus morgen voor een echo om te kijken wat de reden is dat de kleine eruit is gegaan. Vooral omdat ik al 39 weken ben. Ze zeiw el misschien is het niks en valt het mee maar ik wil dat ze kijken.
Ze zei het kan zijn dat je te smal bent, kind te groot/klein is of je placenta ervoor ligt,of stuit ligt etc.
Hou rekening met een keizersnee zei ze kan het niet tegen vallen.

Heeft iemand hier ervaring mee?
Ben nu zo benieuwd wat de reden is ene kant maak ik me toch beetje zorgen en andere kant is het ook weer leuk dat ik nog even naar onze kleine kan kijken.

Liefs An 38 weken en 6 dagen zwanger

Hoi An,

Ik heb hier geen ervaring mee maar wil je wel even veel succes wensen voor morgen. Ben benieuwd wat de gyn ervan zegt.

Groetjes Nathalie (40 weken)

ik heb het nog nooit gehoord
maar ik hoop dat het allemaal meevalt want ik vind het toch vreemd
en een keizersnee zit je misschien ook niet op te wachten
wat ik wel weet bij mij lag ze vlgens de vk ingedaald en een week later in stuit
dus kwam ze ook weer omhoog maar dat was met 36 37 weken
maar nu ligt ze weer goed en ingedaald alleen neem ik dit met een korreltje zout
want bij een derde kan het pas indalen op het moment vd geboorte
dus ik wacht het maar af allemaal
succes ik hoop dat het allemaal goed is
marina

Nu al een eigenwijs kindje! Had er nog nooit van gehoord. Succes morgen, aan de ene kant natuurlijk wel leuk ja, maar aan de andere kant zal het ook wel spannend zijn.
Ben heel benieuwd hoe het verder zal gaan.

liefs, daantje

Hoi Allemaal,

Dank jullie wel voor jullie reactie. Ik heb vanacht slecht geslapen zoals alle nachten de laatste weken. Maar ben er om 6 uur maar uit gegaan ben toch wel zenuwachtig voor straks. ik moet om 9.40. Mijn vriend is nu even naar zijn werk en komt straks terug om met me mee te gaan. Waar ik erg blij om ben. Hij vind het ook erg spannend.
Natuurlijk laat ik jullie wat weten.

heel veel liefs An vandaag 39 weken zwanger

Hoi Allemaal,

Ben dus terug en alles was goed. er ligt niks voor, etc.
De kleine is precies goed meting gaf 39 weken aan en dat ben ik ook.
Hij heeft alleen geen inwendig onderzoek gedaan naar mijn bekken om te kijken
óf ik niet te smal ben. Hij zei dat is echt te moeilijk in te schatten. Het onderzoek is echt veelste vervelend dus ik doe het niet.
Maar ik ben al blij dat het geen overdreven groot kind is en dat alles goed is met de kleine.
Maar ik ben dus inderdaad nog niet ingedaald. De reden is dat mijn vruchtwater balloon zo als het noemde te strak is normaal is dat bij de 2de zo en niet de 1e.
Hij zei maar een normale bevalling moet gewoon kunnen.
Dus het is wachten op je weeën storm en/of breken van je vliezen. (als het laatste gebeurd moet ik plat gaan liggen)

Ik denk nu zelf dat de kleine dus nog lang op zich gaat laten wachten. Mijn vriend ook. Dus ik ga er vanuit dat ik pas over 3 weken de kleine kan vasthouden .
Ook al ben ik het nu al goed zat. Slaap slecht heb last van mijn bekken/heupen.
Maar ja geduld ook is dat moeilijk af en toe.

Liefs An 39 weken

Gelukkig maar dat alles goed is met de kleine! Dat is toch het belangrijkst. En je weet nooit wanneer de bevalling begint. Kan zomaar eerder beginnen. Veel sterkte met wachten.

Terug
Bovenaan