Bij vlagen krampen en misselijk....

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal...

Iemand die dit herkend?? Bij vlagen een misselijk en weeig gevoel en krampen in mijn buik..voel nog niet de noodzaak de vlos te bellen maar vind het wel vervelend.. Heb nu al een paar dagen die misselijkheid en vanochtend een paar meer die krampen dus en vanmiddag weer.. Nou ja afwachten maar....als het erger wordt bel ik morgen of vrijdag de vlos wel...

Spruit beweegt wel, niet echt fanatiek en veel maar die dagan had ik er altijd wel bij...

Ontlasting heb ik eigenlijk geen problemen mee..
Ach niet vertrouwen, het is niet zo erg dat ik persee wil bellen..daarbij heb ik afgelopen maandag een echo gehad en die was goed, dus zal het nog wel goed zijn... Volgende weel vrijdag naar de vlos zal het dan wel vragen...

Misselijkheidgevoel en wazig gevoel in mij komt en gaat..

het blijft.. heb denk ik ook harde buiken erbij, al heb ik zo'n warmhoudlaag van mijzelf dat het moeilijk te voelen is of je hele buik hard is zeg maar... warmhoudlaag hard niet mee..

Ik wacht gewoon tot volgende week af.. Voel me van binnen geen 100% eerder 80% en dan bedoel ik niet de pijntjes die erbij horen.. we zien wel..

het voelt wel als grieperig maar toch weer heel anders.. kan het zo moeilijk uit leggen (ook een reden om niet de vlos te bellen, kan het niet goed onder woorden krijgen)

ik heb het ook met vlagen erg misselijk ik heb ook een navelbreuk en die speelt soms erg op dat is zo vervelend kryg dan pyn in m,n buik en rug kan byna niet lopen moet dan ook spugen vanmorgen moest ik bloed prikken hadt er toen ook erge last van ben daarna naar huis gegaan het zweet brak me gewoon uit moest nog boodschappen hebben maar m,n man was nog thuis toen heeft hy het gedaan heb ik een poosje op de bank gelegen was door de inspanning kletsnat bezweet was het doodmoe maar voelde de kleine gelukkig goed later

Terug
Bovenaan