Bij wie 30 weken ook in stuit nog?

<p>hallo dames,</p><p>ikneert dat ze nog even de tijd hebben maar mijn tweede dochter ligt nu al sinds week 20 in stuit houding en heb weinig vertrouwen dat ze gaat draaien, althans een sterk gevoel. </p><p>Bij wie lagen ze ook bij 30 weken nog in stuit en kwam het goed? En bij wie niet en wat deden jullie toen.</p><p>ik ben heel bang voor draaien maar ook voor een keizersnee .</p><p> </p><p>liefs</p>

Hoihoi
Mijn zoontje lag met 30 weken ook met zn hoofd omhoog en billetjes naar beneden . Is uiteindelijk  nog gewoon gedraaid tussen de 32 a 34 weken.
Dus ze kan nog alle kanten op. Ben nu 38+2 en hij is daarna niet meer terug gedraaid. 
Ik was zelf ook bang dat die zo bleef liggen maar de verloskundige  zei zelf ook datie nog alle kanten opkon
?

Ben nu bijna 37 week en de mijne ligt ook in stuit. Tijdens de pretecho rond de 26e week lag hij ook al in stuit en is dus niet gaan draaien tussen door. Maar mij is verteld dat een keizersnede niet altijd nodig is dat je ook gewoon vaginaal kunt bevallen? nu heb ik weinig weinig vruchtwater dus zal die waarschijnlijk niet uit zichzelf draaien maar ik ken iemand waarbij de kleine nog een dag voor de bevalling uit zichzelf is gaan draaien dus wie  weet draait die van jou toch nog 

Tijd zat! Zeker bij een tweede is er geloof ik voorlopig nog voldoende ruimte om te draaien. Mijn dochter heeft de afgelopen weken (nu 37+1) nog af en toe dwars gelegen maar ze ligt nu voorzover ik kan voelen, wel goed. Mocht ze nu niet meer draaien bij jou; probeer dan moxa! Naast dat het de kans verhoogt dat ze zelf draait (ik geloof iets van 75%) is het ook nog eens heel erg ontspannend. Verdere tips; weinig zitten, ga een paar keer zwemmen, hand op onderbuik ipv bovenbuik en een oefening: op ellebogen en knieën zitten.. En het klinkt misschien wat zweverig, maar als jij er een hard hoofd in hebt; dat helpt ook niet. Uitgaan van het positieve! 
Veel succes!! 

Hier ook. Zoontje pas met 36 weken gedraaid en met 38,4 weken geboren. Ben nu 22 weken en heb een circusartiest in me buik. Deze blijft maar duikelen !

Ons dochtertje lag met 20 weken in stuit en ja nog genoeg kans om te draaien, maar iets in mijn lichaam zei dat ze dat niet meer ging doen. Met 30 weken lag ze nog altijd in stuit en zo ook met 35 weken. Ik wilde ook absoluut geen versie, want ik geloofde er in dat zij er een hele goede reden voor had om zo te blijven liggen. En ja, je kan gewoon natuurlijk bevallen, maar ik wilde niet, want als het fout zou gaan zou het paniek zijn en een spoedkeizersnee, dus heb ik meteen voor een geplande keizersnee gekozen wat me heel positief is bevallen! Inmiddels ben ik in verwachting van onze tweede dochter en ook zij lag met de 20 wekenecho in stuit, dus afwachten wat zij gaat doen…

Terug
Bovenaan