Bij wie duurde zwanger worden van 3de ook langer?

Hoi,
Ik schrijf al even mee op 'zwanger worden' maar hoop hier ervaringsdeskundige te vinden.
Zoals de titel t al zegt....ik zoek iemand bij wie het zwanger worden vd derde ook lastiger ging.
Van Mijn eerste twee werd ik super makkelijk zwanger (mazzel gehad denk ik). Vandaar dat wij pas voor de derde wilde gaan als we er helemaal klaar voor waren.
Je begrijpt t al,...dat lukt nu dus niet.
En in tegenstelling tot de vorige keren maak ik me niet natuurlijk druk over t leeftijdsverschil en mijn eigen leeftijd (35).

Ik wil graag weten hoe lang jullie er over gedaan hebben. Hoe groot t leeftijdsverschil is en hoe jullie daar tegen aan kijken. En hoe je t hebt vol gehouden?

Hoor graag jullie reacties.
Bedankt alvast ,
Mama3007
 
voor mij was het lang wachten op een 2e zwangerschap... Mijn 1e was ondanks de pil. Voor de 2e hebben we een medisch traject moeten doorlopen met uiteindelijk IUI in combinatie met hormooninjecties (oa pregnyl) hier hebben we een tweeling aan over gehouden. De 3e zwangerschap was de 1e keer raak en nu de 4e was de 2e keer raak. Tussen mijn oudste en de tweeling zit 6,5 jr. tussen de tweeling en de jongste zit 2 jr en 8 mnd en tussen de jongste en de huidige zwangerschap zal ongeveer 21 maanden zitten.

er wordt soms niet aangedacht dat als je al 1 of meerdere kinderen hebt dat het dan ineens ook een tijdje moeizamer kan gaan... heel veel succes
 
Hoe lang zijn jullie aan het wachten nu?
Kan begrijpen dat je ongeduldig wordt...:) maar een half jaar is bijv. vrij normaal.

succes!
 
Terug
Bovenaan