Bij wie hielp het strippen wel?

Ik lees veel verhalen dat strippen meestal niet werkt of niet heeft gewerkt..

Nu zijn wij aanstaande zondag 41 weken zwanger en staat er een strip afspraak gepland die dag.. Maar krijg er steeds meer een zwaar hoofd in..

Dus ben even op zoek naar positieve verhalen over bij wie strippen wel degelijk iets gedaan heeft.. ?

Ja hoor! Met 40 weken (vrijdag) gestript en de dag erna flinke buikpijn. Dit hield het hele weekend aan en zondag nacht is onze zoon met 40+3 geboren.

Ja! Hier 2x zelfs

Eerste x was met 40+4 en het ging wel
Iets rommelen dag erna.. uiteindelijk 2 dagen later bevallen.

En bij nummer 2 gestript met 41+2 en die dag nog bevallen.

Hoop dat het een geslaagde poging wordt, succes !

Hier ook een positief verhaal! Met 40+5 gestript en lichte krampjes hielden daarna aan. Die nacht zijn mijn weeen begonnen en ben de dag na het strippen bevallen.

Jazeker! Hier eerst met 41 weken gestript, helaas geen resultaat. Maar toen weer met 41.3 en een dag later bevallen! Succes!

Hier ook een positieve ervaring met strippen. 40+3 gestript en de volgende ochtend begon het te rommelen. Die middag ben ik bevallen. 
Het is van veel factoren afhankelijk. Strippen werkt vaak alleen als de baarmoedermond al wat zachter is. Je lijf is dan al bezig met de voorbereiding op de bevalling. Met strippen kan je je lijf net dat extra zetje geven. 
Is je lijf nog niet bezig met voorbereiden, dan zal strippen niet veel doen. Bij een tweede bevalling herkent je lijf het proces eerder waardoor strippen vaak meer effect heeft. 
Maar goed, het geeft allemaal geen garantie. Ze komen er sowieso uit ?
Succes met de laatste loodjes! ??

Hier donderdag rond 12 uur gestript daarna de hele middag harde buiken bij elke beweging donderdag op vrijdag 4 uur begonnen de weeën ik was 41 week en 4 dagen toen ze gingen strippen hier dus heeft het geholpen  

2x positief..
De eerste keer gestript met 41+5 om half 6. 's nachts de eerste weeën en de volgende ochtend was ie er.
Afgelopen november met 40 weken gestript om 16.00 en 's nachts op 02.45 was ie er er.

Terug
Bovenaan