Bij wie komt ei op 14 of 15 juni??

A

Anoniem

Guest
Ik ben benieuwd met wie ik deze keer in de ronde zit... Ik verwacht mijn ei morgen of vrijdag. Klopt meestal aardig bij mij en voel het ook goed altijd.

Nou, aan de klus dan maar hè?! Ik hoop dat we over ruim 2 weekjes staan te springen bij een positieve test!!

Wij zijn nu al ongeveer 17 mnd bezig, ben soms echt bang dat 't nooit zal lukken, maar we hebben al wel een gezonde zoon... Dus je zou zeggen dat het wel kan...

Groetjes J 26 (inmiddels 28)

hoi hoi,

als ik uit zou gaan van mijn vorige cyclus zou mijn ei ook morgen zijn, ik voel me al aankomen, dus zal we vandaag zijn denk ik... moeten dus ff flink aan de klus straks, alleen ben ik ziek! nou probeer me er wel toe te vertzetten hoor!
ik duim voor ons!

hoi hoi,

Wat balen voor je dat het zolang duurt zeg, maar het moet idd wel lukken als je er al 1 hebt.
Als het goed is heb ik mijn ei ook 14 of 15 juni, dus flink aan de klus en maar hopen.
Ik hoop voor je dat het deze keer raak is, ik  zal  voor je duimen.

Groetjes Natascha

p.s. dit is mijn eerste ronde voor een tweede kindje

Hoi, hier ook een eitje rond die tijd.
vanavond weer lekker klussen.
hihi

groetjes Eva

hoi. Als ik het goed heb komt mijn eitje morgen ook.
Ik weet het niet zeker want ik had twee dagen voor mijn menstruatie ook een klein beetje bloedverlies. daarna een dag niets en de volgende dag begon het.
Alleen mijn man is vrachtwagenchauffeur en is net vertrokken en komt vrijdagavond pas thuis. beetje jammer.

hallo

vanmorgen net een echo gehad en mijn ei is nu 16.6 dus als het goed is dan heb ik ook vrijdag mijn ei
we moeten morgen beginnen met klussen zij de gyn

Hoi Dames,

Ook hier iemand die vandaag of morgen haar ei verwacht.
Maar ik heb vorige maand gemerkt met een cyclus van 28 dagen dat mijn eisprong toch later was  kan dat wel???
Ik had namelijk een paar dagen na mijn ei sprong draderig slijm en buikpijn.
Maar ik werd wel gewoon ongi op de goede dag.
Ik neem dus geen risico en manlief moet gewoon nog ruim een week om de dag aan de slag .
Nou is dat geen probleem voor hem en vind hij dit het leukste van het hele proces hebben die van jullie dit ook?????
Nou dames heel veel klus/wiebel plezier en we houden elkaar op de hoogte toch???

Groetjes Francis

Hoi meiden,

Ook ik heb vandaag mijn eisprong als het goed is. Hoe voelt dat dan, jullie zeggen dat je het voelt als je je eisprong hebt of als hij er aan komt?
Ik heb 2 dochters van bijna 4 en anderhalf jaar oud.
suc6 allemaal.
Wij zitten in ronde 1

Groeten Kim

Terug
Bovenaan