bij wie kriebelt het alweer????

A

Anoniem

Guest
Bij mij wel alweer een klein beetje!

Al moet ik wel toegeven dat ik het nu af en toe wel al zwaar vind.
Ik heb een man als militair en slaapt door de weeks op de kazerne.
Uitslapen ik kan me niet heugen wanneer dat was ik kan niet slapen als ik mijn kleine meid hoor.
Heel vermoeiend is dat en als mijn man thuis is dan hoort ie niks.
Nu gaat hij 25 maart op uitzending naar afghanistan voor 4 en halve maand en ik stop weer met   de pil als hij weg gaat.
En dan zien we wel als ie weer terug is wanneer het weer raak is.

Nou spannend hoor ik ben benieuwd of ik de enige ben ik hoor het graag.

Jemig, heftig als je er zo vaak alleen voor staat. Ik ben altijd blij als mijn vriend thuis is 's avonds. Ik heb daar wel bewondering voor !

Eigenlijk al vrij kort na de bevallig kwamen bij mij de kriebels voor een tweede. Na 8 maanden ben ik erachter dat het meer is dat ik opnieuw zwanger wil worden. Ik ben namelijk maar 7 maanden zwanger geweest en heb nooit afscheid kunnen nemen van m'n dikke buik, het getrappel enz. Ook heb ik geen toffe kraamtijd gehad en de borstvoeding heb ik ook na ruim drie maanden gestopt terwijl ik van plan was het zeker een half jaar vol te houden.

Gelukkig ben ik (of mijn hormonen) nu zover dat het echt de zwangerschap is waar ik naar verlang. We willen nu echt eerst enorm gaan genieten van onze dochter. Haar eerste half jaar was nogal trubbelig. Ik denk niet dat we ontzettend kunnen genieten van een zwangerschap en Isabelle op dit moment.En met twee kleintjes lijkt me vreselijk druk!!!! O ja, ons huis is te klein .

Het lijkt me ook heerlijk als Isabelle een beetje snapt dat ze een broetje of zusje krijgt. En lekker kan meehelpen.

Stiekem kriebelt het nog wel eens hoor . Ik blijf dikke buiken addoreren! Maar het is nu duidelijk voor mezelf. En mijn vriend fluit me dan ook terug...

X Linda
(mv Isabelle 26-5-07)

Hoi hoi,

bij mij begon het eigenlijk ook al wel snel te kriebelen.
We zijn nu dus ook bezig, en zitten in de 3e ronde.
We willen ook niet teveel leeftijdsverschil ertussen.

Groetjes Debby.

Hoi,

Ik heb   twee kinderen. 1 van 6, en 1 van 5 1/2 maand. Wij gaan nog voor de derde, alleen niet dit jaar ofzo. We willen eerst lekker genieten. Maar ik wil ook weer niet zon leeftijdsverschil als tussen deze twee. Maar ja, dat heb je niet altijd voor het zeggen...

Ik denk dat het altijd wel blijft kriebelen, en dikke buiken zullen altijd wel een aantrekkingskracht blijven hebben. Mijn schoonzus heeft 4 kinderen en vind dat ook genoeg. Maar toch blijft het bij haar ook kriebelen.

Maar ik wil het iig nog 1 keer meemaken, zwangerschap, bevalling, borstvoeding enzo. Is allemaal zo bijzonder!!

Haha daar ben ik echt te nuchter voor :)
Zwangere buiken doen me helemaal niks.

Vera is nu 6,5 maand en ik moet nog niet denken aan een tweede. En dat terwijl Vera een heel gemakkelijk kind is. Nee hoor, laat mij eerst maar eens genieten van haar!

Nou bij mij kriebelt het ook al weer hoor.. Ik heb er ondertussen 2, Tim is net 3 jaar, en Jesse is nu ruim 7 maanden en ik loop bij wijze van te kwijlen bij het zien van zwangere buiken.. Ik vind het gewoon heerlijk om zwanger te zijn, kinderen te hebben enz. Ik wil er ook graag 3 alleen is mijn man er nog niet aan uit.. Nu gaat het sowieso voorlopig nog niet gebeuren hoor, want we gaan eerst in september verhuizen maar als het aan mij ligt, duurt het dan toch niet zo heel erg lang meer...
Groetjes!!

JAAAAAAAAAAAAAA bij mij eigenlijk gelijk al na de bevalling. We hebben besloten om te wachten tot 4 juli omdat we dan gaan trouwen.Maar 5 juli gaat de pil de prullebak weer in . Vind zwanger zijn helemaal geweldig en dat het gevoel om je eigen kindje te hebben heerlijk. Nu moet ik wel zeggen dat ik een super zwangerschap heb gehad op wat bekkeninstabiliteit na en mijn bevalling heeft maar zo,n 1,5 uur geduurt dus dat was ook goed te doen en vooral toen Eva op mijn borst gelegt werd toen voelde ik me zo trots opzelf en heerlijk. O ik ga even naar boven mijn meisje knuffelen.
Heb vanmiddag alle spulletjes van mijn zwangerschap en bevalling bekeken en even opgeruimd dus ben nog een beetje emo ervan ( is zeker wel te zien in mijn verhaaltje )

Liefs Linda.

Terug
Bovenaan