A
Anoniem
Guest
Hallo ik ben kristina en heb 2 kindjes, een dochter van 3 jaar en zoon van 8 mnd. Sinds kort heb ik eens dat het weer begint te kriebelen voor een derde, terwijl onze jongste nog niet eens een jaar is. Zelf wil ik nog graag minstens een jaar wachten totdat een onze dochter naar school gaat, maar heb toch elke maand dat het steeds meer begint te kriebelen. Vind het zelf ook een beetje vreemd, omdat bij onze dochter wel wat langer duurde voordat het echt begon te kriebelen voor toen een tweede. Zijn er meer moeders die al twee kindjes hebben en al begint te kriebelen voor een derde, maar ook eigenlijk nog even willen wachten? Zijn er ook moeder die wel de derde wat sneller op de tweede hebben? Soms denk ach waarom gaan we niet alvast voor een derde, maar dan zou de jongste nog maar 1,5 al het 1 keer raak zo zijn en weet niet of er dan wel van kan genieten als de tweede nog zo klein is. Verder is het ook nog zo dat mijn man wat verminderd vruchtbaar en het wel wat langer kan duren, maar ja dan zul je net zien dat het in 1 keer raak is en weet niet of dat echt verstandig is. Graag reacties van andere moeders en welke moeders die ook een wens voor een derde in de toekomst hebben willen er met mij over fantaseren en aftellen tot het zover is dat we voor een derde gaan. groetjes kristina