bij wie slaapt baby nog in de kamer ?

hmimes

New member
Mijn hummel slaapt nog bij ons op de kamer .
En had begrepen dat het vanaf 7 mnd eventueel verlatingsangst gaat krijgen en gaat dromen .
Dus zou nu al moeten verhuizen . Om te wennen .
Maar vindt het zo moeilijk ook als ik lees dat hij nog gaat draaien in bed . Lijkt me zo eng als ik het niet hoor . Samen op kamer maakt het zo makkelijk dus in vele opzichten voor hem . Maar niet echt voor ons .
 
Stijn slaapt vanaf een mnd of 4 al niet meer bij ons. Vond het wel heel gezellig, maar vanaf toen kreeg hij zijn laatste voeding niet meer rond 23.00 uur. Had ook altijd het idee dat we heel stil moesten doen. Ik heb wel een camera op de babyfoon, dat vind ik erg prettig. Als ik 'snachts wakker word, of ik hoor hem, dan kijk ik even op de camara of alles goed is en kan ik weer doorslapen. Ik ga er eigenlijk (bijna) nooit uit.
 
Dean en Jack hebben nooit bij ons op de kamer geslapen. Uiteraard liggen ze wel eens bij ons als ze s'ochtends voor 06:00 uur wakker zijn maar ze slapen altijd in hun eigen bedje en kamertje.

Zou er wel mee beginnen hoor meid. Lijkt me wel beter als je zoon ook went aan zijn eigen kamertje en zijn eigen bedje. Anders laat je hem toch om de dag wennen. Straks lukt het niet meer omdat hij gewent is aan jou geluid en dat van je man/vriend.

Dean droomt ook en Dean en Jack rollen ook maar ik stop ze heel strak in zodat ze lekker liggen. Trouwens als tip: stop niet meer het onderste gedeelte van de slaapzak in bij het voeteneinde, als hij wel omrolt dan zit hij vast in zijn slaapzakje.

Komt echt wel goed, ook een beetje vertrouwen hebben hoor.

Liefs
 
Xilyano slaapt nu al twee maanden niet meer bij mij op de kamer. Ik was ziek en moest veel hoesten, ook 's nachts en daar werd hij wakker van. Sindsdien slaapt hij niet meer bij mij en volgens mij heeft hij er helemaal niets van gemerkt. Hij sliep gewoon heerlijk, net als anders. Ik zou het gewoon proberen en miss idd een babyfoon met camera net als karlijnk als dat je gerust stelt. Suc6.
 
J'velino slaapt al sinds hij 1 maand is op zijn eigen kamer. Lekker gaan beginnen hoor meid anders wordt het alleen maar moeilijker!
Je slaapt echt rustiger als hij niet bij jullie op de kamer ligt. J'velino draait ook alle kante op maar als hij op zijn buik kan draaien kan hij ook terug draaien en zo niet en wordt het hem te benauwd dan huilt hij wel. althans dat doet j'velino wel. In zijn slaap draait hij nooit want dat kost teveel kracht met een slaapzak meestal draait hij als hij wakker is maar dan hoor ik hem ook altijd praten.
 
ik vind het knap dat je hem nog op je kamer hebt! ik zou steeds wakker worden van de geluiden en zou op een gegeven moment toch wel een soort van privacy willen ook al zijn ze nog klein.. :)!
 
Terug
Bovenaan