Bij wie was 1e test negatief maar daarna positief?

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal. Ik lees al een poosje mee want mijn vriend en ik willen graag een kindje.
Zou de eerste worden dus is allemaal nog beetje spannend natuurlijk. We hebben geprobeerd vanaf afgelopen maart dus is nog kort, maar tot nu toe nog niks. Nu had ik afgelopen donderdag RD moeten hebben (cyclus 28 dagen) maar tot nu toe nog steeds niks. Ben zo nieuwsgierig dus gister testje gedaan maar was maar 1 streep. Ik heb wel al sinds 1,5 week het gevoel alsof de RD moeten komen maar blijkbaar kan dat ook als je zwanger bent?!? In ieder geval is het wachten wel errug want ik ben al niet zo geduldig...pfff
De RD zullen wel weer komen maar als het nou maandag nog niet is ga ik toch maar een extra testje doen. Wel zonde van het geld iedere x als die test negatief is en je word toch ongesteld. Toch maar ff geduld hebben en wachten op die stomme RD.
Groetjes

Hoi,

Vervelend he! Ik vind het wachten ook niks, maar het is toch wel beter!
Ik heb van iemand die ivf heeft gedaan, begrepen dat is van uit ziekenhuis adviseren, om te wachten tot je 7 tot 10 dagen overtijd bent..
Het kan zijn dat je te  vroeg hebt getest..ook al zou je een regelmatige cyclus hebben, wil het ook wel voorkomen dat de innesteling wat vertraging heeft opgelopen dus dan ben je inprincipe later zwanger geworden...Ik zou gewoon over een paar dagen (of als 't lukt wachten tot je een week over tijd bent) nog een test doen...Kost het je niet zoveel.
Ik ben nu een week overtijd, maar mijn cyclus is heel onregelmatig, dus ik wacht m'n langste cyclus af, dat is a.s donderdag..ik ga dan die zondag daarna testen, ook omdat mijn man in Amerika zit en hij er graag bij wil zijn, maar ook omdat je dan toch weer een paar dagen extra hebt mee gepakt..
Bij mijn eerste zwangerschap vond ik dit het vervelendste moment, toen ik de positieve test had vond ik het wachten tot de echo heel anders!

Groetjes Kirsten

Ja het wachten is echt het ergste! Nu gaan we vanavond ook naar een groot feest en ik weet nu niet of ik wel of niet iets lekkurs kan drinken. Leuk als je lichaam je zo voor de gek houd. Ik heb zelfs zoiets van, laat die RD nu maar komen dan weet ik tenminste iets! Maar ja, zo werkt dat niet natuurlijk. Wel knap van je dat je zo lang kunt wachten voor een testje. Ik word gek van die onzekerheid!

Hai Mosie..

Ik herken je verhaal.. Zelf had ik afgelopen woensdag ongesteld moeten worden. toen ik een dag te laat was heb ik een test gedaan. De 1e test die ik deed was mislukt. Dus op naar de zondag apotheek (gezien het hemelvaart was)de 2e test was overduidelijk een vette NEGATIEF.. maar vandaag inmiddels 3 dagen te laat.. Nog geen ongi te zien..
Vanad vorige week zondag al ongi pijntjes..Dus verwachte het elk moment..

Zoals je al zei, weg gegooit geld als je een test doet en die wéér negatief is.. Maar kan me voorstellen dat je ook erg nieuwsgierig bent.... Ben benieuwd wat je gaat doen!

Nou vandaag zijn de RD toch nog gearriveerd hoor. Echt klote. Ik had zaterdag toch nog ff een testje gedaan (kruidvat) , kon me niet bedwingen..
Na 4 minuten stond er nog geen 2e streep. Kom ik 1,5 uur later op de badkamer is er ineens wel een lichte streep. Hoe vaag is dat, maar ja ik weet dat de test na 10 min niet geldig meer is maar vond het wel raar dat er toch een duidelijke lichte streep in het vierkantje stond.
Vanmiddag weer echt van die ongi krampen en dus toch RD vanavond.
Op naar de volgende ronde. Weer ongeduldig afwachten wel of niet zwanger. Pfffff

hoi Mosie

Balen zeg dat je toch ongi ben geworden! Ik ben overtijd maar de test geeft negetief aan (zie topic wel/niet...), dus voor mij nog even afwachten!
Op naar de volgende ronde! Hoe lang ben je al bezig? ik zit  pas in de eerste ronde. succes iedereen!!

x suuz

Terug
Bovenaan