bij wie zat er ongeveer 1,5jaar tussen en wat gebruikte jullie?

A

Anoniem

Guest
hee dames

even een vraagje

wij hebben een duo kinderwagen gekocht caithlyn zal dalijk zo,n 17maanden zijn als ons 2e humpie komt maar nu vraag ik me af willen ze dan nog wel in de wagen of lopen ze liever?wat hadden jullie hoor ook veel mensen over een kiddyboard?

liefs

Hee meis.

Over dat zelf lopen....
Het verschilt per kind. De een loopt liever zelf, de ander zit liever in de wagen.
En sommige luisteren niet en rennen alleen maar van je vandaan, dan is zo'n wagen ook handig.
En ook al lopen ze liever en luisteren ze wel, hele lange afstanden is toch te veel voor zo'n kleintje.
Ze is dan nog maar 1,5 jaar. En zal dus ook nog rust nodig hebben. Zo'n board is handig, maar dan moeten ze blijven staan, wat lastig is als je meisje moe is.
Dus je doet er echt niet raar aan om zo'n duowagen te gebruiken.
Mijn neefje is 2 en net grote broer geworden! Ook mijn schoonzus gebruikt zo'n duowagen, want hij loopt wel weg hihi.

Liefs tante (en mama) Reneke

Hoi Patricia,

Ik zou gewoon jouw hele gave wagen gaan gebruiken.

Ik vind zo'n kiddy board helemaal niets weet niet of je lange bene heb maar ik liep steeds tegen het board aan te trappen.
Loop niet echt fijn en als je bv naar de stad gaat waar het dan vaak erg druk is, is het erg makkelijk als je ze gewoon in de wagen kan zetten.

Gr Lique

Hoi Patricia,

bij ons zit er 17,5 maand tussen de oudste en jongste en wij hadden een dubbele wagen. Mijn oudste was 11,5 maand toen hij leerde lopen en kon dan dus ook al vrij goed lopen toen Bente werd geboren. Hij wilde ook wel veel lopen, maar vooral in het begin heb ik de dubbele wagen regelmatig gebruikt om lopend een boodschap te doen zonder de hele morgen op pad te zijn. Als we de stad in gingen namen we altijd 2 wagens mee. Wij hadden een wagen waar de kinderen achter elkaar inzitten en die vond ik vrij zwaar rijden en misschien dat ik hem daarom ook niet veel gebruikt heb. Achteraf was ik erg blij dat we de wagen op marktplaats gekocht hadden voor een klein prijsje en we hebben hem voor dezelfde prijs in november weer kunnen verkopen. Ik denk dat het dus heel erg aan je eigen kind ligt of je hem wel of niet veel gebruikt. Een kiddyboard lijkt mij persoonlijk niets, maar dat kan persoonlijk zijn. Ze moeten dan natuurlijk wel stil blijven staan en ik kan me vooorstellen dat dat erg moeilijk is voor een meisje van net 1,5.
Ik vind de wagen die jullie gekocht hebben trouwens wel super mooi!!

Groetjes Danielle, mv Bente 13.03

Hoi,
Wij hebben ook zo'n duowagen, achter elkaar. Skip, de oudste was  net 19  maanden toen Bo kwam. Hij wilde zelf vaak lopen, maar heel vaak wilde ik dat hij toch in de wagen ging.... Skip liep wel heel goed, maar hij bleef (blijft) altijd bij ieder bloemetje, prulletje of dingetje op straat staan.... En daar heb ik dus niet altijd zin in, of tijd voor.
Zeker in het begin heb ik de wagen veel gebruikt. Nu Bo één is, gaat Bo vaak in de buggy en loopt Skip wel. Maar op drukke plekken gaat hij toch in de wagen hoor.
Nu zal Bo bijna 18 maanden zijn als de derde komt, dus we houden de wagen nog wel even. Hij was in het begin echt makkelijk, maar na een maand of 9 heb ik hem niet echt vaak meer gebruikt.
Straks ga ik misschien ook wel gewoon de buggy gebruiken met een draagzak, even kijken wat makkelijk is.
Groetjes, Noor

hoi

ik log ff speciaal voor je in (ik lees eigenlijk altijd alleen maar mee en reageer nooit )
maar bij mijn jongens zit 15 maand verschil en ik heb nooit een duowagen aangeschaft ik vind het ondingen ik heb al moeite met m'n quinny om door de winkels te komen. ik heb de oudste gewoon in de kinderwagen gezet en de jongste in een draagzak. ging perfect! nu ze ouder zijn gaat de oudste op z'n loopfiets mee en de jongste zit in de kinderwagen. ik blij en de jongens blij want de oudste heeft toch een klein beetje z'n vrijheid .

groetjes danielle mv & Rodney (05-01-2008)

oepsie ik zie m'n oudste er niet bij staan Jamie (16-09-2006)

Terug
Bovenaan