Bijdehandjes gegeten? (verhaaltjes)

Wat komen ze soms toch lekker uit te hoek! Of vliegen ze vrolijk door de bocht met hun uitspraken? Kom maar op met jullie leuke anekdotes.

Ik zeg tegen Kian tijdens het eten: "Lieverd..., dat kan je beter niet zo doen"
Kian kijkt me heel serieus terug aan en zegt: "Lieverd..., dat kan ik beter wel zo doen"
Ik moest zo lachen, dat ie de grap nu regelmatig herhaald (gepast of ongepast)

Liefs Nelleke

Voor het slapen gaan krijgen beide meiden (2,5 en 1,5) een flesje melk. Noa had besloten om het flesje te geven aan Delia dus die was eventjes weer een baby.

Vervolgens ligt Delia op Noa's schoot een flesje te drinken(die de fles uiteraard  zelf vast houdt)  en ik geef Noa haar eigen flesje. Dan geeft Noa het flesje terug en zegt: Nee, mama, ik kan niet alles tegelijk hoor.

We kwamen niet meer bij van het lachen. Onze dochter van 2,5 kan niet alles tegelijk!!
Dat wij het even weten.

Schatjes zijn het!

Marielle

Ja, leuk! Hier log ik nog even voor in!

Julian reageert tegenwoordig op bijna alles met: "huh?". Dus wij dan: "Wat zeg je papa/mama?". Maar ja, ook dan horen we nog heel vaak: "huh?"

Gert was er laatst een keer helemaal flauw van en zei: "ik vroeg of je worst lust".

Het was even stil en toen zei Julian: "Ja, enne vinne ijs ook  lekker". Hahaha! Hij zei nog net niet: "Ja, lekker, zet daar maar neer". Hihihi.

Ellen mv Julian

Jawel hoor....

Vandaag Thomas in de C1000. Mama, ik wil een plakje worst daar. Zelluf vragen?? Ja hoor kerel best, alleen voor jezelf niet voor Nina want die ondankbare meid gooit de worst steeds op de grond. ( Sprak ik met een breed lachend gezicht hoor!!) Gaat ie een plakje worst vragen en vertelt doodleuk: Nina niet, die is ondankbaar, gooit worstje weg...
Die meid kwam niet meer bij van het lachen! En tegen iedereen dus inderdaad die het wilde horen: Nina is ondankbaar, Nina is ondankbaar, gooit worstje weg...

Het liep hier deze week niet helemaal van een leien dakje! De kids zijn enorm op elkaar gefocust en dat leverde behoorlijk wat frustraties op. |Zou het tijd worden dat de lente echt begint?? Pfff...... Op een gegeven moment had ik het ook helemaal gehad en zei: "Jongens....de boot is aan!!" Een minuut of 10 later deed Siebe iets wat in de ogen van Merijn niet door de beugel kon en hij riep: "Siebe, jouw boot is aan hoor!" Hahaha! Dat klinkt dan zo grappig uit zo'n klein mondje! En als ik dan in de lach schiet, staat hij me echt aan te kijken met een vragende blik van "waarom lach je nou, ik was heel serieus hoor". Hihihihi!

Groetjes Fonske

haha, leuke verhalen. Nou Nynke eet pakken bijdehandjes per dag..
Deze hadden we van de week:

Mijn moeder was bij ons en ze heeft zo'n hangertje aan haar GSM met maria erop. Nynke vraagt "Oma, wie is dat", mijn moeder zegt "Maria" en kijkt mij vragend aan hoe ze dit nu uit moet leggen. Dan zegt ons bijdehandje "Oh...Maria van Jezus...". Haha. Van de kerststal...ja inderdaad!!

Groetjes,
Patty mv een bijdehande tante

Leuk leuk leuk...

Hee Ellen, Tygo reageert ook op elke zin of vraag met "huh?" ook als hij het best gehoord heeft. Ik reageer tegenwoordig terug met "huh?" en dan herhaalt hij precies wat ik gezegd heb hahahaha.

Hier ook een leuk iets:
Tygo wilde even zijn lege drinkbeker naar de keuken brengen en op het aanrecht zetten. Toen ik hem vroeg of hij mijn theeglas ook mee wilde nemen, pakte hij die aan het glas zelf vast. Ik zei tegen hem:" Nee, lieverd, pak hem maar even bij het oortje vast." Vervolgens loopt hij naar de keuken met aan zijn ene oor de drinkbeker en aan zijn andere oor mijn theeglas. (dus allebei tegen z'n oren aangedrukt)

Ludieke acties inderdaad, erg leuk!!!

Groetjes happyM.

Lydia vanavond: ik ga later ook een scriptie schrijven.
O ja, waarover dan?
Over mijn garage! En dan ga jij naar Kiekeboe (KDV) toe!
En papa mag dan ook bij juf Carmen slapen...

Je kon ons opvegen, echt waar!

Terug
Bovenaan