Bijdrage in de feestvreugde?

Mag ik heeeeel even? Het stoom komt me nog uit de oren, echt!

Gisteren zijn wij gebeld door de verloskundige, hoe of dat het met ons ging en of ik al bevallen was, want ze had eigenlijk nooit meer iets van ons gehoord. Nou vraag ik je!

Ik wil niet veel zeggen, maar die had dus duidelijk haar administratie niet op orde, want ik de week dat ik dus opnieuw een miskraam had heb ik haar toch nog een paar keer gebeld. Er kwam namelijk een kaart van mij naar voren, waarschijnlijk omdat ik maandag weer uitgerekend zou zijn.
Zij schaamde zich dood, duh. Ze had nu het idee voor zichzelf dat ze tekort geschoten was in die periode door er niet te zijn voor ons.
Nou, eerlijk gezegd..... dat was ook zo! Die keren dat ik belde kreeg ik inderdaad het gevoel dat het voor haar een afgesloten zaak was, maar omdat ik geen zin had om met modder te gooien deed ik dat maar niet.
Wel heb ik gezegd dat ik het heel knullig vond en dat dit toch aardig wat overhoop haalt, wat ze zich wel kon voorstellen.

Toch kon ik het niet helpen wéér het gevoel te krijgen dat het haar allemaal niet zo interesseerd wat ik in de periode erna heb meegemaakt.
Niet dat iemand nou heel heftig hoeft mee te leven, maar een beetje flauwtjes "o" gaf toch een bepaalde indruk, alsof een septische shock zoiets als een ingegroeide teennagel is!
En toen ik vertelde dat ik dus een stollingsafwijking blijk te hebben kreeg ik helemaal de indruk dat dat haar allemaal niets zegt, moest helemaal uitleggen wat het is en de gevolgen ervan, hallo, je bent toch verloskundige of niet?!

Dat geeft dus niet echt een beste indruk, die zal ik ook zeker niet aanraden als er weer iemand in mijn omgeving zwanger raakt.

Ariane

Jeetje zeg, wat een blunder!

Welke verloskundige had je? In welk deel van het land?

Dat ze dan niet eens d'r oprechte excuses aanbiedt zeg. Lekker knullig allemaal.

Wel goed dat je gezegd heb dat je inderdaad het gevoel had dat ze je verwaarloosd hebt. Dat zal d'r leren!

liefs
Suzanne

Hoi Ariane,

Nog bedankt voor je mail, er is er al weer een terug naar je.

Man wat een mensen heb je toch. Ja ze hebben er voor geleerd om
verloskundigen te zijn, ik vraag me soms alleen af wát ze dan
verlossen, zichzelf???  

Joh ik weet hoe je je voelt, ik heb ook mijn gal al gespuwd op het oude
forum over zulke ervaringen. Ik vraag me dan ook af of die mensen wel
begaan zijn met hun patienten. Meid wat rot voor je, maar ik ben blij
dat je duidelijk geweest bent tegen har over hoe jij je hierom voelt.
Ik heb ook nooit een reactie gehad na mijn mk.

Ik kwam voor een termijnecho, maar ik wist al dat het mis was. Ik
vloeide al twee weken. Zegt ze dat het een prima zwangerschap is van 7
weken. DUH, ik was 9 weken zwanger. Dus ik zeg, het hartje klopt niet
hoor, zegt zei dat dat over 2 weken wel het geval zal zijn. Nou vraag
ik je, waar waren dan al die telefoontjes voor nodig die ik deed. Ze
luisterde niet eens. Ik had een inwendige echo en dat ding zat vol
bloed,had ze niet eens gezien!!!!

Maar nooit na die tijd even informeren hoe het ging toen ik niet op de volgende afspraak kwam.

Maar jij had het over iets wat je had, nu weet ik alleen niet meer hoe
het heet, want ik heb geen flauw idee hoe ik even terug kan gaan naar
jou bericht.

Je had iets waarvan de vk niet wist wat het was. Nou, ik weet het eigenlijk ook niet, zou je me dat kunnen uitleggen?

Ik hoop dat die meid hiervan geleerd heeft, maar ik zou er niet meer naartoe gaan als ik zwanger was.

joh, ik hoop dat je dit snel weer kwijt bent.

liefs Hester  

He Aadje,

Dit is toch niet te geloven....
Wat een stomme en domme fout. Ik hoop dat ze helemaal rood wegkroop achter die telefoon. Ik moest gisteren ook de uitslagen bij mijn ziekenhuis opvragen (want ja ze hadden alle onderzoeken tenslotte bij mij gedaan) bleek dus dat het stollingsonderzoek neit helemaal goed gedaan was. (alsdus mijn arts in het AMC) en wat is de reaktie... tja we zijn 2 stiukjes vergeten te testen van de 10... Ja nou en... je hoort ze toch alle 10 te testen. Hoe kan je me dan vertellen dat de uitslagen goed zouden zijn. Je kan het niet met zekerheid zeggen. Ik mag trouwens mee doen aan het onderzoek in het AMC (heb een klein stukje beschreven onder het kopje nieuwe lijst van 20-04 deze is goed heb daar net een reaktie gezet)

Voor de rest ben ik zo gespannen als een boog en echt genieten zit er nog niet in.

Knuffeltjes,

Corina

Ah neeeeeeeee!  Wat een TRUT zeg! Als die kaart naar voren komt dan check je toch eerst even hoe of wat voordat je gaat bellen!!
Ik vind het niet meer dan terecht dat je je mond hebt opengetrokken. Echt heeeel erg onproffesioneel van haar hoor!

Laat je niet gekmaken he meissie!!

lfs inge

Terug
Bovenaan