bijgeloof of niet???

A

Anoniem

Guest
Ik las de laatste tijd veel over maanstenen. En ja, ik heb er ook 1 aangeschaft. Alle beetjes helpen immers. Ik geloofde nooit zo in dat soort dingen. Totdat wij na een miskraam weer probeerden zwanger te worden.
Een vriendin had van haar zus een chinees poppetje gehad ter bevordering van de vruchtbaarheid. De eerstvolgende maand was het raak! Zij heeft het poppetje 3 maanden gedragen, en het daarna aan mij gegeven. En je raad het al.... Bij ons was het ook gelijk raak!
Dus toen ik de verhalen las over maansteen, dacht ik: we kunnen het proberen. Toen ik op internet meer info zocht kwam ik een site tegen die meldde dat de maansteen een erg positieve invloed schijnt te hebben op het zwanger worden en/of voor een regelmatige cyclus! Wij gaan het afwachten, want ik denk niet dat het dit keer gelukt is. Was ziek tijdens mijn vruchtbare dagen, en had echt geen puf om te klussen.
Voor de mensen die al een maansteen gebruiken: Hou me op de hoogte. Ik ben erg benieuwd!
Groetjes, Kat

Hoi Kat,

Haha, ook ik ben aangestoken door de verhalen op het forum en heb een ring gekocht met 3 maansteentjes erin. Een kleintje een grote en weer een kleintje > oOo

Ik heb .m pas sinds verleden week woensdag ofzo maar door het verhaal van Pepe dat haar steen verkleurde ben ik ook op de mijne gaan letten. Geloof het of niet maar sinds gister zie ik het bij de mijne ook. De kleine steentjes hadden eerst een paarsige gloed, nu fel blauw/groen en de grote steen gaf alleen onder een bepaalde lamp een paarse gloed en nu gewoon bij daglicht al. Mijn eisprong heb ik net gehad, (was een beetje onduidelijk deze keer dus ik weet het niet precies) maar een feit is dat ik gister boven de wc heb gehangen, zo misselijk was ik! Vraag me niet hoe het kan en waardoor het komt maar het was vrij heftig! Maansteen invloeden misschien?

Ik laat je weten hoe het afloopt

Groetjes, Con

Hoi Kat,
Draag nu al een aantal maanden de maansteen. Bij mij helaas nog geen zwangerschap. Wel een regelmatige cyclus maar die had ik al.Maar...baad het niet dan schaad het niet! Het is het proberen waard.
Liefs Anne

Hoi,
Ook ik heb een maansteen, sinds novenber. Ik was toen 10 dg overtijd, en natuurlijk al 3 neg testen. Ik heb toen bij de tuinen de steen gekocht en werd meteen de dag erna ongi.(zal wel toeval zijn ).
Daarvoor had ik een vrij regelmatige cyclus. Nu lijken mijn cyclussen steeds langer te worden, de vorige was 35 dg, en nu heb ik op dg 25 mijn ei gehad....
Bij mij dus ook nog geen resultaat, maar zoals Anne al schreef: Baad het niet dan schaad het niet.
Op het forum van Babbybrabbel.nl staat ook het een en ander over maanstenen, daar heb ik het toen gelezen.
Veel succes, Zoey

Terug
Bovenaan