bijkletsen

Hoi, meiden,
Vandaag bij de gyn. geweest deze mnd gaan we nog 1x voor ki (als we geluk hebben) want het kan goed zijn dat de goede data voor mij is om te insimineren precies met pinksteren valt, dat is dus afwachten (we gaan zelf ook veel klussen ... dus wie weet)
Ben ik niet zwanger dan ga ik volg. mnd beginnen met Gonal-f, weet iemand hier meer van???(ik kijk ook nog wel op internet hoor) maar volgens de gyn. heb je hiermee meer kans om zwanger te worden (dan clomid, hier heb ik even naar gevraagt) de kans op een 2-ling is wel groter (lijkt me hartstikke leuk) en er is ook wel kans op 3-ling maar dat had hij (de gyn.) nog nooit meegemaakt dus deze kans is relatief klein! Met gonal krijg je een (injectie)pen deze is gevuld met hormonen en je moet dan jezelf een aantal keren injecteren, met mezelf injecteren heb ik al ervaring gelukkig dit doe ik ook bij de pregnyl (om de ei-sprong op gang te helpen zodat je op t goede moment wordt geinsimineerd)dus hier zie ik niet tegen op.

Groetjes pluk

nou hoop voor je dat het gaat lukken, maar een meerling. pffff zwaar hoor, en vraag niet wat het allemaal kost. maar ik begrijp wel heel goed dat als je geen keuze hebt, je er nog liever 2 of meer hebt dan geen.

gr sandra (moeder van Kim 5 mnd)

Hoi Pluk,

Leuk dat je er weer bent!! Ik las dat je een leuke weekend gehad had. ff bijkomen en de boel de boel laten.
Goed om te lezen dat het bij de gyn goed is gegaan!
Ja ik heb liever ook 2 beebies dan geen! Ik hoop dat het gaat helpen die gonal-f. Misschien staat er iets op fertimagazine.nl?

Veel geluk!!

Liefs Claudy

Enne Sandra, ik heb ook al een prachtige zoon van 3 (wordt in Sept. 4)
Mijn wens was altijd al drie kinderen dus een tweeling is heel erg welkom, maar goed eerst maar weer even afwachten he ! Als t maar lukt om weer zwanger te worden , dat is mn grootste wens (al hoop ik niet op een drieling)
Groetjes Pluk

Terug
Bovenaan