bijkomen

hallo iedereen ben nieuw hier eerst en vooral wens ik iedereen een leuke zwangerschap toe.ik heb een vraagje ik ben 5 maanden en 3 dagen zwanger en ben nog maar 2 kilo aangekomen is dat niet te weinig. groetjes.
 
hoihoi ik ben nu 29.5 weken en ben in totaal 4.1 kilo aangekomen
misschien hebben we gewoon geluk hihi
mijn vk zei gister dat ik rond het gemiddelde zit en me geen zorgen hoef te maken
waneer we met verlof gaan maakt onze achterkant waarshijnlijk overuren dioor te zitten en komt t er misschien extra hard aan
als je gewoon een en zorgt datj e voldoende binnen krijgt hoef je je geen zorgen te maken
groetjes yvonne
 
Hoi, ik ben nu 21 weken zwanger en nog niets aangekomen! Ik ben er niet rouwig om, eersgisteren voor een echo geweest en de kleine groeit heel goed. Fijn dat dat zonder extra kilo's kan toch?

Groetjes Anna
 
Ik ben nu 33, bijna 34 weken en ben 19 kilo aangekomen. In de eerste 20 weken ofzo ging het heel langzaam bij mij en ineens vlogen ze eraan. Ik moet zeggen dat ik wel veel vocht vasthoudt, ik heb enorme voeten en enkels en ik heb het al een maand of twee in mijn vingers (kan al heel lang geen ringen meer om, horloge past niet meer ed).

Ik zie het wel erna, ik ben nu op een punt dat ik me eerst op die bevalling concentreer, eerst moet ik het kind gezond op de wereld zetten en de rest is bijzaak, dat zien we dan wel weer.

groetjes, Jane
 
Nee hoor, zolang je maar niet (veel) afvalt! Fijn juist dat je niet zoveel bent aangekomen. Ik mag ook (nog) niet klagen, ben nu 29 weken en pas 6 kilo aangekomen. Zolang je je goed voelt en je goed eet, niets aan de hand volgens mij. Succes!

groetjes, Maria2
 
bedankt voor jullie reactie ik vind het ook niet erg da ik nog maar 2 kilo ben bijgekomen maar vond het gewoon raar met mijn eerste zwangerschap was ik al 8 kilo aangekomen. groetjes dutske.
 
Terug
Bovenaan