Bijlezen

Hallo allemaal. Jeetje, een weekje op vakantie en dan mis je dus echt heeeel veeeel op zo'n forum. Ik zie dat er een naamgenootje van me bij is gekomen, en dat er een heleboel meiden in hele spannende dagen zitten nu. Jeetje, als al die tests nou ens positief uit zouden vallen, dat zou mooi zijn. Ik ben zelf nog altijd niet ongesteld, zit nu op 3 maanden na het stoppen met de pil. Ik ga dit weekeinde nog een test doen, valt die negatief uit dan ga ik naar de HA. Heb wel steeds heel licht last van buikpijn, misselijkheid, vermoeidheid en een grotere eetlust, maar allemaal niet echt heel dramatisch. Ik krijg er zelf tenminste niet het gevoel bij dat het zwangerschapsverschijnselen zijn. Nou ja morgen een testje kopen en dan zien we wel weer verder. Voor jullie allemaal...veel succes, en vooral voor de meiden die gaan testen: ik hoop echt voor jullie dat het positief uitvalt...ik duim voor jullie!

Liefs Marianne

He Marianne,

Fijne vakantie gehad? Ik hoop het wel voor je. Wat vervelend dat je nog steeds niet ongesteld bent geworden, zou inderdaad maar naar de ha gaan, die kan dan hopelijk de oorzaak vinden.

Succes morgen met testen!!

Groeten Vanessa

Terug
Bovenaan