Hallo allemaal,
Ik heb een zoontje (word in maart 3),en hij is slechtziend!
Of ik daar al niet genoeg zorg over heb,maar hij praat nog niet.
Hij zegt wel ''papa'' en ''mama'',en ''die''en ''daar'' of ''die is daar'',maar meer nog niet.
Ik maak me nu zoveel zorgen om hem,en bang dat hij helemaal niet kan praten!
Nu krijgen we ook 1 keer in de maand een ontwikkelingsbegeleidster bij ons thuis,die wat spelletjes met hem doet,en zij zei me vanmorgen dat ze zich zorgen maakt,omdat hij nog niet spreekt!
Hij krijgt 1 keer per week logopedie van maar een half uurtje.
Maar doordat deze vrouw (ontwikkelingsbegeleidster) dat dus zei vanmorgen,ben ik zo bang geworden!
Zijn er meerdere mama's die kinderen hebben,en erg laat gingen praten?
Ze heeft me erg onzeker gemaakt moet ik zeggen!
Zijn gehoor is helemaal goed,hij hoort alles,maar dat komt ook omdat zijn gehoor beter ontwikkeld is dan zijn zicht.
Verder ontwikkelt hij zich wel goed,alhoewel hij wel wat achter loopt op zn leeftijdsgenootjes,maar hij heeft ook een beperking!
Heeft iemand misschien tips/ervaringen?
Groetjes van een bezorgde moeder!
Ik heb een zoontje (word in maart 3),en hij is slechtziend!
Of ik daar al niet genoeg zorg over heb,maar hij praat nog niet.
Hij zegt wel ''papa'' en ''mama'',en ''die''en ''daar'' of ''die is daar'',maar meer nog niet.
Ik maak me nu zoveel zorgen om hem,en bang dat hij helemaal niet kan praten!
Nu krijgen we ook 1 keer in de maand een ontwikkelingsbegeleidster bij ons thuis,die wat spelletjes met hem doet,en zij zei me vanmorgen dat ze zich zorgen maakt,omdat hij nog niet spreekt!
Hij krijgt 1 keer per week logopedie van maar een half uurtje.
Maar doordat deze vrouw (ontwikkelingsbegeleidster) dat dus zei vanmorgen,ben ik zo bang geworden!
Zijn er meerdere mama's die kinderen hebben,en erg laat gingen praten?
Ze heeft me erg onzeker gemaakt moet ik zeggen!
Zijn gehoor is helemaal goed,hij hoort alles,maar dat komt ook omdat zijn gehoor beter ontwikkeld is dan zijn zicht.
Verder ontwikkelt hij zich wel goed,alhoewel hij wel wat achter loopt op zn leeftijdsgenootjes,maar hij heeft ook een beperking!
Heeft iemand misschien tips/ervaringen?
Groetjes van een bezorgde moeder!