Mijn zoontje (bijna 1 jaar) heeft 4 weken geleden bronchitis gehad. Hij was echt ziek ervan. Weinig eten en weinig slapen. Na anderhalve week ging het weer een stuk beter en at ook weer wat meer, totdat hij weer naar het kinderdagverblijf ging. Alle kindjes hadden dikke snottebellen onder hun neus, dus ook mijn Denzeltje. Nu drinkt hij zijn 3 flessen (bijna) helemaal op (200cc), fruit in 2 delen, brood bijna niet en groente voor de helft op. 's avonds met de laatste fles heb ik het gevoel dat hij echt lekker voldaan is en gaat hij ook (bijna) direct slapen. Maar al twee weken lang komt hij weer iedere nacht. Alleen troosten helpt niet hij wilt echt melk hebben, ik geef hem dan een kleine fles (120cc) en na wat zeuren valt hij dan weer in slaap.
Is dit normaal voor een kindje van bijna 1 of zijn er moeders (of vaders natuurlijk) die mij tips kunnen geven zodat Denzel weer in zijn normale ritme komt en overdag (alles) eet en lekker doorslaapt??
Groetjes Jennifer
Is dit normaal voor een kindje van bijna 1 of zijn er moeders (of vaders natuurlijk) die mij tips kunnen geven zodat Denzel weer in zijn normale ritme komt en overdag (alles) eet en lekker doorslaapt??
Groetjes Jennifer