Bijna 1 jaar, en nog niet uit bakerzakje!

HELP!

Ik heb advies nodig!

Mijn dochter van  bijna 11 maanden slaapt nog steeds in een bakerzakje. Ze wil er echt met geen  mogelijkheid uit. Ik heb alles al zo'n beetje geprobeerd:
- Een slaapzak met mouwen en de mouwen vastnaaien of met drukknoopjes
- Een slaapzak zonder mouwen en de armen los of 1 erin, of 2 erin.
- bakerzakje, met 1  arm eruit of  tegelijk 2
- Met knuffel of zonder knuffel
-  zonder slaapzak, dus zo in bed, met laken en dekentje

Kortom, het afbouwen lukt niet.  Ook niet gewoon eerst met 1 armpje  los.  Wat ik ook probeer, ze wordt helemaal hysterisch, en uiteindelijk moet ik haar sussen met slokjes water, en  dan doe ik haar toch maar weer in dr bakerzakje,  waarna ze binnen 2 minuten slaapt.

Gelukkig draait ze zich niet om  met bakerzak en al (terwijl het Cons. Buro  ons daar al  een paar keer  voor heeft gewaarschuw). Vandaag  hebben we  een nummer gehad van een kinderfysiotherapeut. Om mn dochtertje te laten ontspannen in bed d.m.v. massage o.i.d. Wie weet gaat het helpen.

Maar heeft er misschien iemand nog tips? Alle tips zijn welkom!

Bedankt!

Groetjes, Kitty (en dochtertje Marissa)
 
Hoi Kitty,
Mijn dochter, net 1 jaar, heeft ook pas sinds een maand geen inbakerslaapzak meer aan. Ze groeide er namelijk echt uit zeg maar, want hij werd te kort...

Ik heb via puckababy.com de "opvolger" van de puckababy inbaker slaapzak gekocht. Het is een slaapzak met armpjes eraan.
Eerst ben ik Sophie erin gaan doen voor haar slaapjes overdag en toen ze daaraan gewnd was is ze er snachts ook in gaan "slapen"
Het heeft heel wat zweet (van mij) en tranen (van Sophie) gekost en ze slaapt nu pas sinds een week redelijk de nacht door........

Hopelijk heb je hier wat aan.....

Groetjes, Natalie
 
Hoi heb er geen ervarin gmee maar is het misschien iets om hem 's nachts als ze diep slaapt losser te maken of een arm eruit te halen dus het op die manier af te bouwen? Misschien merkt ze dan dat ze hem eigenlijk niet nodig heeft?
 
Terug
Bovenaan