BIJNA 1 JAAR VERDER !!!!!!!!!

A

Anoniem

Guest
hee lieve meiden onder ons,wie is er net als mij nu al bijna een jaar gestopt met de pil  en helaas nog niet zwanger.sorry,dat ik even me beklag doe maar soms moet het even .
ik ben nu a.s vaderdag precies een jaar geleden met de pil gestopt en wil  (IEDEREEN NATUURLIJK)  zo graag zwanger raken maar op een of endere  manier nog steed niets.
mijn menstruatie was ook niet altijd   regelmatig sinds paar maanden wel,heb nu ook wel weer me buikpijn en misselijkheid die ik had  voor ik aan de pil ging.misschien goed teken ik weet het niet.op mijn werk vroeg vanmiddag een collega oow ,denken jullie aan kinderen???? ik dacht je moest eens weten ik ben er echt heel dol op en heel gek mee wil niets liever dan dat!!!! en dan moet ik mezelf toch weer een teleurstelling wegslikken ook mijn schoonmoeder ,vriendin en de gene die het weten zeggen ook telkens oow jou tijd komt ook maar toch voelt dat als een gemene steek in me.zijn er meer onder jullie die dit verhaaltje beetje herkennen of ook al wat langer bezig zijn ,sorry voor me zeuren liefs  

Hoi,

ik herken het wel, niet dat wij een jaar bezig zijn en nog niet zwanger.. maar wel zoiets..

Wij zijn begin november 2005 gestopt met de pil, nu anderhalf jaar later, ben ik 2x zwanger geweest en heb nog geen wondertje in de wieg liggen.
Vorig jaar in julie had ik een positieve test, helaas is onze dochter op 18 november 2006 geboren na een zwangerschap van 21wk en 5dgn en een uurtje later overleden.
Nu was ik vorige maand weer zwanger, maar helaas, na een weekje weer van het geluk te mogen proeven kreeg ik een miskraam.

Ook wij lopen tegen dingen aan die heel erg pijn doen...
1. jullie tijd komt nog wel (de bekende)
2. ach kansen zat jullie zijn nog jong
3. de vorige zwangerschappen waren gewoon niet "ment to be"
4. je weet in iedergeval dat je zwanger kan raken

Nou op dit soort dingen zit je idd niet te wachten, vandaag hoorde ik een vrouw een uitspraak doen waar ik me gelijk bij kon aansluiten....

"IK HEB NIET ALLEEN VEEL VERDRIET, IK BEN HET VERDRIET"

Liefs Randy

...en op zo'n manier duurt een jaar erg lang.
Ik weet het, zelf zijn wij ook meer dan een jaar bezig geweest.
Maar uiteindelijk was ik zwanger toen ik het niet verwachtte.
(het schoot me ineens binnen dat ik al ongi had moeten worden).

Nu ben ik ook al een paar maanden bezig om zwanger te worden. Het speelt vaak door mijn hoofd: wat als het weer zo lang duurt, kan ik nog eens zolang wachten?

Maar helaas hebben we het niet zelf in de hand. Je kan wel wat doen om achter je cyclus te komen en verder is het een hoop geluk hebben.

Ik weet dat ik zwanger kan worden omdat ik al een kindje heb.
Maar zodra we een jaar bezig zijn en het lukt niet, dan bel ik meteen de ha!

Ik heb geen tips voor je, alleen heel veel succes en geluk

Ik herken het helemaal!!! Wij zijn zelf namelijk ook al 13 maanden bezig met onze kinderwens, tot op heden geen geluk...... Gelukkig ook geen miskramen, maar de twijfel begint wel steeds meer zijn intrede te doen.

De eerste paar maanden denk je: ach, het komt wel! Niet iedereen is meteen zwanger! Na een maand of 5 begin je te denken: Nu mag het wel hoor!!!! En na een jaar begint de hoop in je schoenen te zakken!!

Iedereen om mij heen wordt maar zwanger en beginnen ook richting mij: wordt het voor jullie ook niet eens tijd?? Ons kindje wil een speelkameraadje!! Ze zouden eens moeten weten!!! Een vriendin van me is eigenlijk ongewenst zwanger: heeft gezopen en alles gedaan wat verboden is wanneer je zwanger wilt worden, maar is het wel geworden, een 'ongelukje'!! Zij heeft moeite om te accepteren dat ze zwanger is, en ik heb moeite dat zij zwanger is en ik niet!!!

Dus heb ik toch maar besloten om naar de huisarts te gaan en volgende week maandag is het zover!! Ben benieud wat eruit komt en ik hoop wel serieus genomen te worden. Hopelijk sturen ze mij   niet met niks naar huis, want een mens kan er werkelijk depri van worden!!

Succes en hopelijk hebben we beide goed nieuws binnenkort!

Greetz

Ik sluit me bij jullie aan.
Wij zijn ook al ongeveer een jaar bezig..
Mijn man zegt soms: Dat er van buitenaf ook soms zo druk op je wordt gelegd. Van: moeten jullie niet eens aan kinderen denken?? Ben jij nog niet zwanger?? enz..
En het ergste is dat iedereen om me heen, vriendinnen enz, al binnen 4 maanden allemaal zwanger zijn en of het was een ongelukje.. Dat doet soms zo zeer..
En inderdaad om depri van te worden..
Sommige mensen snappen ook echt niet wat ze aanrichten met zo'n soort vraag!!!

Liefs pas

bedankt lieve meiden voor jullie reacties ook randy toy toy wat jij heb moeten doorstaan is ook niet niets maar we blijven proberen het hoofd omhoog te houden en moed te houden misschien als ik het straks niet meer verwacht dat het dan ineens komt soms denk ik ook wel eens te negatief hoor en denk ik ze nooit te kunnen mogen krijgen maar probeer dat ook niet te lang te denken positief blijven thanks ladys

Dag paniekertje,

Ik ben nu iets meer dan een jaar gestopt met de pil.
Niemand wist het,
totdat ik zwanger was. Helaas is dit met 12 weken mis gegaan. Iedereen
verbaasd dat WIJ kinderen willen. Maar nu dan ook inderdaad alle
standaard uitspraken waarmee mensen je meer pijn doen dan ze denken.
Mijn vriendin was gelijk de eerste ronde zwanger en m'n schoonzus zeurde dat ze er maarliefst 8 maanden over had gedaan. Intussen zetten zij wel twee gezonde kinderen op de wereld!

Gelukkig zijn er mensen die wel weten hoe spannend het allemaal is en dat je inderdaad iets echt mist in je leven.

Veel sterkte en succes!

Idd we moeten positief blijven, bij de pakken neerzitten daar hebben we niks aan!!!!

ik heb zelf de instelling, ieder huisje heeft zijn kruisje, ik weet dat ik verdrietig boos etc mag zijn.... en toen wij het hoorden toen dachten wij "dit is het einde van de wereld" maar toch ga je door...

Nu dank ik dat wat er dan ook maar mag zijn, dat wij gezond zijn, mijn vriend en ik hier sterker door geworden zijn, we verdriet samen kunnen delen, dat onze dochter zonder pijn is heengegaan.... en vooral dat ze een uurtje heeft mogen leven... dat pakt niemand mij meer af...

Terug
Bovenaan