<p>Hooihooii</p><p>Vanaf een maand of 4 ligt ons meisje al tussen ons in. Toen heb ik een cosleeper aan geschaft en daar heeft ze in gelegen totdat ze 9 kilo was. En daarna mocht ze er niet meer in. </p><p>Toen geprobeerd haar in der eigen bedje te doen. Op eigen slaapkamer was echt een hel. Een week lang bijna samen niet geslapen. Alleen maar huilen en huilen. </p><p>Nou toen de ledikant maar bij ons op de slaapkamer gezet en nu slaapt ze naast me. </p><p>Overdag doet ze 2 dutjes van 30 min. En dat doet ze wel in der eigen bedje. Maar laatst was ze zo overstuur, echt ontroostbaar en heb haar smiddags even bij ons in bed gelegt.. En ze sliep zo 1.5 tot 2 uur. ( in ons bed slaapt ze dus beter dan in der eigen bedje)</p><p>Nou gewoon volhouden en ze slaapt smiddags wel gewoon in der eigen bedje dan maar 30 min. Alleen savonds is het echt een drama. Ik leg haar in bed en dan word ze gewoon echt 10 keer op een avond wakker. Ik heb totaal geen rust. Op gegeven moment word ik zo moe van het op en neer lopen dat ik zelf ook maar naar bed ga. Snachts precies hetzelfde ze word echt 10 keer wakker. Iedere nacht. Ik probeer niet toe te geven maar ik ben zo m0e dat als ze snachts 10 keer komt ik haar toch weer bij ons in bed leg. En dan slaapt ze gewoon de hele nacht door. Vanaf geboorte af aan is het echt een slechte slaper... Maar ze is nu bijna 1 jaar en vind toch wel dat he tijd word dat ze in der eigen bedje gaat slapen. </p><p>Lang verhaal. Maar zijn er meer mensen die dit herkennen? Of misschien tips hebben? </p>