Bijna 1 jaar!!!!!

Hallo allemaal, ons zoontje Jens wordt 17 november al weer 1 jaar!!! Wat gaat de tijd snel he!!! Ben nu van alles aan het bedenken. Traktatie voor op de creche, wanneer vieren we het (van hoe laat tot hoe laat), wie nodigen we uit en wat voor taart zullen we gaan eten? Heeft iemand misschien nog leuke ideeen?

Hoop snel wat tips van jullie te krijgen

Groetjes
Patty
 
Toevallig! Onze dochter Kyra wordt ook 17 november 1 jaar. Het is mooi op een vrijdag, dan werk ik niet en m'n partner heeft ook vrij genomen. Voor het KDV wil ik denk ik van karton bloemen maken en dan een danoontje er in in het midden of zo iets. Inderdaad moeilijk, omdat ze in een verticale groep zit, zijn ze van 3 maanden tot 4 jaar!
Ik ga de taart bij de HEMA bestellen; daar hebben ze met allerlei figuren erop en kan je ook de naam er op laten zetten geloof ik.
Veel succes en veel plezier op de 17e!

Groetjes,
Ester
 
Hoi,

Alvast gefeliciteerd! Wat een mijlpaal. Ik heb hele gave taarten gezien bij www.taartopmaat.nl . Een vriendin van mij gaat daar zelf haar taart maken voor als haar zoontje één wordt. Ze geeft workshops in taartversieren enzo. Ze kan ook elke taart voor je maken, voor mijn vriendin maakt ze de bovenkant exact na van haar zoontje's eerste speelkleed. Echt heel leuk.

Heel veel plezier!!

Desiree
 
Terug
Bovenaan