Bijna 1

Morgen wordt m'n kleine man 1 en jeetje wat is dat snel gegaan. Ik moet nu steeds terugdenken aan vorig jaar, aan de bevalling die vreselijk zwaar was en aan de mooie tijd daar vlak na en hoe klein hij was in vergelijking met hoe groot hij nu is. Maar ik heb ook steeds het gevoel dat ik me nu toch echt beter moet gaan voelen, want ik heb het afgelopen jaar ook een behoorlijke dip gehad en voel me vaak nog steeds moe en neerslachtig. Hij wordt nu tenslotte 1, dus zou ik me nou toch wel eens beter moeten gaan voelen.
Met de kleine man zelf gaat het gelukkig heel goed. Hij kan al staan en stapt met houvast ook al behoorlijk heen en weer. Hij eet als een beer en is bijna altijd vrolijk. Het is gewoon een heerlijk ventje, en ik ben echt megatrots op hem.
Groetjes Patricia

gefelciciteerd en patricia ik herken je gevoel wel hoor, je kunt niets doen aan het gevoel en je er schuldig over voelen werkt alleen maar averechts, probeer gewoon van elke dag te genieten en als dat een dag niet lukt dan zij het zo. heb je je ijzer al laten testen? daar komt natuurlijk ook vaak vermoeidheid door, en daarbij de begroken nachten . geniet ervan meisje

Van harte gefeliciteerd met de eerste verjaardag van je kleine grote man!

Je gevoel herken ik erg. Maar het werkt helaas niet om te 'eisen' dat het nu toch onderhand wel eens beter zou moeten gaan. Sterkte en geniet van deze bijzondere dag!

Terug
Bovenaan