bijna 10 maanden, moet die laatste fles nog?

Hallo,
Mijn dochter is bijna 10 maanden. Ik ben benieuwd of jullie kinderen ook nog een fles krijgen voor het slapen gaan?

Haar voedingschema is:
  8.30 uur     200cc opvolgmelk
11.00 uur     koekje en diksap of water
12.30 uur     1 boterham met beleg en 100 cc opvolgmelk
15.30 uur     fruit en diksap of water
18.00 uur     warme maaltijd en toetje
19.30 uur     180 cc opvolgmelk (5 scheppen i.p.v. 6)

Ik vind het zelf en Elise ook zo lekker die laatste fles. Ligt ze lekker bij me, maar ik vind het ook zo snel op de warme maaltijd volgen. Die eet zo ook altijd lekker op!
Ik wacht jullie reactie af.

Groetjes moeder van Elise
 
Hoi,

Mijn zoontje is morgen 10 maanden en ik geef ook nog steeds de laatste fles. Een nichtje van mij van bijna 3 jaar krijgt zelfs nog een fles voor het slapen gaan! Dus als jij ( jullie ) het prettig vinden, gewoon nog lekker de laatste fles geven.
 
hallo
en mijn consultatiebureau arts maar zeuren dat 300 cc voldoende was tot nu toe heb ik gewoon net voor het slapengaan de laatste fles gegeven en doe het nog steeds .mijn dochtertje is ondertussen 14 maanden dus zolang ze het lekker vind dan lekker doen
groetjes fatma
 
Hoi,

mijn zoontje (inmiddels net 1 jaar) wilde rond 9 maanden zijn laatste fles niet meer. Met het eten en het toetje was het wel genoeg voor hem.
Maar als je dochter het gewoon lekker vindt nog, zou ik het gewoon geven. Niet echt nodig, maar waarom niet??? Als jullie er beiden nog van genieten.....

groetjes,
Judith
 
Hai,
mijn zoontje (bijna 9 maanden) krijgt na het eten dan geen fles, maar we maken hem nog steeds om 22 uur wakker voor een papfles. Als ik het goed begrijp doen jullie dat niet.wanneer zijn jullie daar mee gestopt?
Mikky
 
bedankt voor jullie reactie's!
Elise krijgt vanaf een hele tijd geen laatste fles meer.
Toen ik geen borstvoeding meer gaf, rond 6 maanden, had ze genoeg aan de fles van 19.00 uur. Daar zat eerst rijstebloem in, maar sinds  anderhalve  maand wilde ze dit niet meer.
Een gewone fles nog wel. Maar toen begon ze haar warme maaltijd lekker op te eten. Logisch dus!
Groetjes moeder van Elise
 
Terug
Bovenaan