bijna 11 maanden en niet doorslapen

A

Anoniem

Guest
wie heeft er nog meer ervaring met een kindje die eigenlijk niet tot weinig heeft doorgeslapen sinds de geboorte. Komt er ooit een nacht...

Ik herken het; mijn dochter is ook bijna elf maanden en heeft denk ik zo'n acht keer doorgeslapen. Ik ben uitgerust als ik er maar 1 of 2 keer uit hoef.
Nou moet ik zeggen dat er achteraf ook veel lichamelijke/medische zaken speelden. Ik ben nu bij een homeopatisch arts. Hij heeft medicatie gegeven voor haar lichamelijke klachten en hierna is het al enorm verbeterd; van 8 xper nacht naar 1of 2 en een enkele nacht doorslapen.
Vandaag weer geweest. Krijgen nu ook korrels om haar s'nachts rustiger te laten slapen. Ze staat soms rechtop in bed. Draait veel, ligt vaak omgekeerd in bed. Dus misschien gaat dit werken.
Soms baal ik er enorm van, soms kan ik het beter aan. Af en toe een nachtje naar opa en oma doet mij goed. Vervelend vond ik de tips; vooral de laat maar huilen! Achteraf ben ik zo blij dat ik dat nooit gedaan heb. Natuurlijk laat ik haar als ze zeurt best even gaan, maar ik laat haar nooit echt huilen. Blij ben ik omdat er achteraf toch wat dingen niet goed waren; infecties aan urinewegen, luchtwegen en ander ongemak.
Ik hoop dat ik maandag de nieuwe korrels kan ophalen en dat het een wondermiddel is!
succes en volhouden he, er gaat een einde aan komen hou ik mezelf maar vol

Hoi,

Stijn heeft een nacht doorgeslapen van tien tot zeven en verder wordt hij tussen de een en acht keer wakker op een nacht. Ik baalde er vreselijk van maar heb me er nu maar bij neergelegd. Ooit komt er een moment dat hij gaat doorslapen, maar wanneer? De maand voor de eerste verjaardag hebben veel kinderen problemen met doorslapen, ook als ze dat daarvoor wel deden.

Groetjes van Marloes