Bijna 13 weken en k voel me ellendig

Hoi , k ben bijna 13 weken en k voel me ellendiger dan ooit,
Moe ,slap , misselijk ,3x per nacht naar t toilet , lage bloeddruk ,hoofdpijn .... Gewoon pppfffff
Hebben jullie dit ook ?
Nu vrijdag weer echo en nekplooi meting , toch weer spannend .
Hopelijk onterrecht eindelijk weer genieten ,
Nadien kan ik het eindelijk Vd daken schreeuwen , want mijn buikje verstoppen word steeds moeilijker ,
Hoe staat het met jullie buikje ?

Liefs x

vervelend zeg dat je je zo ellendig voelt! Ik voel mij eigenlijk vrij goed, zelfs de vermoeidheid lijkt mee te vallen (moet eerlijk zeggen dat ik lekker vakantie heb)

mijn broeken passen niet meer dicht, dus loop alweer in positiemode (veel eerder dan bij Stijn) is er een rede voor dat je het pas dan van daken wilt/ kunt/ mag schreeuwen??? bij ons weer iedereen het al, dus hoef niks te verbergen :)

hopelijk voel je je snel weer een beetje beter!

X

Hoi ,

K wilde bewust wachten tot na 12 weken , om echt zeker te zijn .
Mss ook doordat we 8jaar hebben moeten wachten op dit wondertje ,
Wilden we het eerst even voor onszelf houden , ons geheimpje .
We hebben IVF gedaan wat het extra spannend en risicovol maakte .

Hoever ben je ?
Wanneer heb je het verteld ?

Liefs x

Hai, dat moe en slap komen me zeer bekend voor en ik heb steeds zo'n honger!! Dat ik er echt van sta te trillen dus hier gaan de crackers en boterhammen hard.

Spannend je echo en fijn als het wat rust geeft straks.

Ik heb zelf het idee dat mijn buik iets begint te groeien maar ben pas 11 weken en 3 dagen. Maar een vriendin zei laatst nou je ziet nog niks he! Komt waarschijnlijk omdat ik voor mijn zwangerschap 13 kilo was afgevallen en ik mijn "oude" iets te grote kleding nog gewoon pas. Masr als ik dan in bed lig voel ik dat mijn buik verandert dat is wel fijn.

Spannend nog even voor je ik hoop dat je straks heerlijk kan genieten en van de daken kan schreeuwen!!

X

Bah wat vervelend dat je je zo ellendig voelt, hopenlijk voel je je snel weer beter.

Ik ben woensdag 11 weken en je begint mijn buik al echt te zien, kan nog wel mijn gewone kleren aan. Dat had ik bij de eerste niet meer rond deze tijd.

Ja die lage bloeddruk kan echt vervelend zijn hoor!
probeer eens een dropje of bouillon, zit wat zout in.

Ik heb echt al een zwangerbuikje, het is de derde dus dat schiet echt op. Gelukkig nog niet veel aangekomen maar gewone broeken kan ik al een week of 4 niet meer aan. Kan er nu echt lang van genieten, bij mij eerste zag je pas iets met 22 weken! ja echt, 22 weken, jeetje wat baalde ik daarvan haha!

Ach, alles heeft zo zijn voordelen....het was er toen met drie dagen ook wel allemaal weer vanaf.....nu maar weer afwachten....hihi

Fijne dag en als je je druk maakt gewoon even bellen voor bloeddruk en ijzer prikken. Zo gedaan en daar zijn ze voor.

Liefs

Ik ben morgen 14 weken, en heb het met 8 weken volgens mij aan iedereen vertelt (misschien wel eerder) maar ieder zijn keus hoor.

Ik vind het best knap als je het zolang voor je kunt houden ;-)

geniet van je echo!

Hey Bloempje,

Wat vervelden dat je je zo rot voelt, bij mij gaat het met vlagen... heb vooral last van moeheid en me darmen... maar ook momenten dat ik me heel goed voelt... ik ben nu 12 weken en morgen krijg ik de combinatie test... als die goed uitvalt ga ik het de hele wereld vertellen hahah dat geheimpje wordt steeds moeilijker... vooral op het werk aangezien me collega ook zwanger is en al 6 weken verder....

Me buik is wel wat opgezet, maar weet niet of dat echt al door de kleine komt of door me darmen...

Sterkte nog even als het goed is wordt het met 14 weekjes allemaal minder en krijgen we weer engergie...

Terug
Bovenaan