Bijna 13 weken zwanger

Hoi Hoi Dames,
Ik ben hier een tijdje niet meer geweest en moest dus best wel weene aan het nieuwe forum maar het is er wel leuk op geworden met die .
Ik heb eigelijk een vraagje ik weet niet of iemand hier iets op weet maar ik dacht ik stel hem toch maar.
Ik ben morgen 13 weken zwanger van mijn 1e kindje. Alleen nou ben ik dus elke ochtend vreselijk misselijk en het rare is dat dat pas met 12 weken is begonnen. De 1e 12 weken heb ik iets van 3x overgegeven, maar zodra ik 12 weken zwanger was kwam het overgeven elke dag.Het is ook alleen s'ochtends voor de rest kan ik gewoon alles eten en  dat hou ik ook binnen.   Iemand misschien een idee wat ik kan doen?
Mijn vriend zegt dat ik de verloskundige gewoon moet bellen maar ik ben bang dat hun er ook niets aan kunnen doen.
Ik heb woensdag weer een afspraak bij de verloskundige. ( de 1e heb ik gehad met 7 weken en toen was er een heel sterk hartje te zien op de echo)
Nou ik ga weer stoppen
Heel veel liefs en veel succes iedereen met de zwangerschap
Jeanette1982
 
He Jeanette,
wat je kan doen is 's morgens, vóór je opstaat, een droog beschuitje of crackertje eten met thee. Dus manlief even lief aankijken  of een pakje toastjes naast je bed.
Succes en veel plezier met je zwangerschap!!
Groetjes Stephanie (vandaag 40 weken!!)
 
Terug
Bovenaan