<p>Hey dames,</p><p> </p><p>ik ben nieuw hier, ga alvast even mezelf voorstellen. </p><p>Ik ben nu 14+5 zwanger, al 2 keer goede echos gehad.</p><p>Mijn eerste 3 maanden waren met veel stress maar ook dankbaar dat alles wel goed gaat. </p><p>Mijn zwangerschap symptomen zijn nu al bijna verdwenen. Bloed test en nipt test waren allemaal goed, behalve mijn te lage vitamine d. Ik neem nu ongeveer 100mg vitamine d per dag omdat het volgens vk beter is. Naast lage vitamine d heb ik ook lage bloeddruk, laatst keer dat ik t heb gemeten was mijn bloeddruk 90/45. Ivm mijn lage bloeddruk voel ik me af en toe duizelig, maar gelukkig zit ik nu elke dag thuis, dus ik kan goed uitrusten.</p><p>2 dagen geleden, ik was met mijn man boodschap doen, toen viel ik daadwerkelijk flauw dat er ambulance was gekomen. Omdat ik daarna wel snel herstelde hoefde ik niet naar ziekenhuis. De dag zelf heb ik vk gebeld omdat ik zorgen maakte over het kind. We mochten toen gelijk langsgaan om hartje te luisteren en dat hebben wij gehoord. Een grote opluchting dus.</p><p>laatste 2 dagen ben ik heel rust gaan doen, alleen heb ik net last van hartklopping en duizeligheid. Heeft iemand hier ervaring mee? Mijn bloed is bij 11weken getest en die was goed.</p><p> </p><p>Groetjes,</p><p>Mimi</p>