Bijna 16 wk zwanger en nog erg moe

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Ik ben bijna 16 wk zwanger van onze 2e telg maar heb nog erg veel last van vermoeidheid.
Als het lukt probeer ik in de middag nog een uurtje mijn ogen te sluiten maar het helpt weinig.
Ook ben ik kapot als ik trappen loop of even met de buggy naar de winkel ben gelopen.
Zijn er meer die hier last van hebben en weet iemand misschien een wonder middeltje haha hier tegen??

Helaas kan ik niet uren slapen of een dag lekker uitslapen want onze zoon is 2 jr en vraagt erg veel energie van mij.
Ook heeft mijn man een eigen bedrijf en werkt ook heel veel.

Hoop dat iemand mij advies kan geven!

gr Marijke

Hi Marijke!

Ik heb precies hetzelfde. Ik ben inmiddels als 20 weken zwanger en ben uitgeput. s' Ochtends gaat het nog wel maar vanaf een uur of 3 is het afgelopen met mij. Ik ben fulltime moeder van een dochtertje van 15 maanden en zoals je aangeeft valt dat niet mee. Vroeg op, geen tijd om even te liggen en maar doorgaan.
Floradix helpt een beetje bij mij en verder breng ik haar nu 1 nachtje naar mijn moeder zodat ik even kan rusten.

Ik hoop voor je dat het snel beter gaat!

veel liefs,\
nous

Hoi,

Ik ben zwanger van de eerste (21.1 dag) en heb er ook nog steeds last van.
Ik werk 40 uur dus heb ook weinig tijd om even te gaan liggen zeg maar...

Maar goed ik probeer mezelf er zoveel mogelijk aan toe te geven.....

Succes en weltrusten
X Saskia

Hoi,

Ik heb ongeveer de hele zwangerschap zitten wachten op dat wonderlijke moment waarop je je in het tweede trimester weer energieker moest gaan voelen, volgens alle boekjes, maar helaas, dat moment is  NOOIT gekomen.  Vermoeidheid is bij mij nooit beter geworden, alleen maar langzaam erger....
Ik heb helaas geen gouden tips of geweldige adviezen,  behalve rusten en voldoende slaap... Maar dat is in de praktijk heeeeeeeeeeel moeilijk! De VK heeft me al snel multivitaminen voor zwangeren aangeraden en van anderen heb ik ook van floradix goede verhalen gehoord, maar het zijn geen wondermiddelen. En vroegtijdig hulp inroepen van familie, vrienden, buren: misschien dat ze wat huishoudelijke klusjes kunnen overnemen, kunnen oppassen etc...

Heel veel succes!

Karin (40+6)

Hoi,

Bij mij helpt Gravitamon wel tegen vermoeidheid. Ik slik het vanaf week 6 en weet dat dat bij mij wel helpt omdat ik voor die periode erg moe was en nergens zin in had. Ik ging naar de DA om foliumzuur te kopen en de verkoper heeft me de Gravitamon   aangeboden, het is een vitamine dat alles inzit wat een zwangere vrouw nodig heeft en zei ook dat het helpt om je wat energieker te voelen. Bij mij heeft het wel geholpen.

Gr. Lucy

Hey,

Ik ben vrijdag ook 16 wkn en het lijkt net of de vermoeidheid met de dag meer wordt. Heb er in de eerste 3 mnd geen last van gehad, maar nu ben ik echt bekaf.
Ik werk ook 40-uur in de week, maar als het zo doorgaat moet dat maar gauw gaan veranderen. Ook als ik traploop lijk ik net een oud vrouwtje, zo hijgen!

Ik dacht ook dat je in de middelste periode meer energie zou krijgen, nou ik hoop het maar. Bij mij wordt het helaas minder

Liefs,
Leoontje

Hoi hoi!!!!

Jeetje wat is het fijn om te weten dat je dan niet de enige bent met het probleem.
Ik dacht eerst dat het aan mij zou liggen maar dat is niet zo.
Bedankt voor alle vitamine tips en rust tips ik zal inderdaad gaan informeren hierna en mijn moeder inlichten haha.
Ik hoop ook voor jullie dat alles wat lichter wordt.

Nogmaals bedankt en succes!

gr marijke

Hallo alle moeie dames,

En ja bij mij hetzelfde probleem hoor ik ben nu 17 weken zwanger en ik heb een dochter van net 2 jaar en eigenlijk ben ik de hele dag wel moe hoor ik geef er alleen niet altijd aan toe .
Soms een extra douche kan mij helpen als die kleine slaapt .
Groetjes kim

Terug
Bovenaan