bijna 16 wkn harde buiken

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

Ik heb een vraagje ..
Ik ben 15 weken en 4 dagen zwanger en ik heb regelmatig als ik geslapen/gelegen heb dat 1 kant van mijn buik erg hard aanvoelt (dat is meestal ook de kant waar ik op gelegen heb)
Ik vraag me af of het de baby is die ik dan voel ?? Het lijkt er namelijk wel op.
En als ik dan zachtjes wrijf over mijn buik dan verdwijnt die harde 'bobbel' ook weer heel geleidelijk.  

Is dit voor iemand herkenbaar?

Groetjes Tamara

Hoi tamara,

Ik ben nu 15 wk en 3 dg zwanger en heb dat gevoel ook. Naar mijn idee gebeurd het bij mij ook als het kindje beweegt. Ik wou het de volgende keer even vragen als ik naar de gyn moet voor controle.
Kan me niet voorstellen dat we nu al last hebben van echte harde buiken.

Groetjes sas.

Hey Sas,

Dank je wel voor je berichtje

Ik ben vandaag bij de verloskundige geweest voor een routine bezoekje en ik heb meteen even deze vraag gesteld.
Zij heeft mij verzekerd dat 'de bobbel' dus echt de baby is die ik voel.
Mijn buik doet verder ook niet pijn of wat dan ook, dus een harde buik zal het niet zijn volgens haar. Maar ze sluit het ook niet uit, want sommige vrouwen hebben al harde buiken vanaf week 15.
Ik ben nu 16 weken (ben wat verder dan ik dacht kwam ik vandaag achter) en ik heb dit sinds een week of 1,5

Was wel weer erg blij met dit bezoekje .. voel me weer helemaal goed om te weten dat alles goed is met de kleine

Groetjes,

Tamara

He Tamara,

fijn dat je het nog even laat horen, ben ik ook ietsje rustiger . Ik kan volgende week weer naar de gyn dus moest nog even wachten voor ik het kon vragen.
Die van mij zijn dus ook niet pijnlijk en vanaf vandaag voel ik het vrij duidelijk bewegen (ik voel al wat kriebelen vanaf week 13) dus volgens mij heeft het daar echt mee te maken.

Lekker he als je even weer de bevestiging krijgt als alles goed en ook lekker dat je nog wat verder bent dan je dacht. Ik dacht met de eerste echo 8 wk zwanger te zijn en toen was ik al ruim 10wk.
Geniet ervan.

Groetjes sas.

Terug
Bovenaan