bijna 1jaar en opnieuw uitproberen uit bed te willen??!!

mijn zoontje (bijna 1jaar) was de laaste tijd een goeie slaper, na z'n bedritueel viel hij altijd te vrede in slaap en schrok nooit wakker!! Maar de laatste week is het drama:

Als ik hem naar bed breng en z'n ritueeltje doe is alles in orde maar zodra ik uit de kamer ga of net beneden ben begint hij  behoorlijk te brullen meestal laat ik hem even (10min) omdat ik weet dat er nix aan t handje is maar ja na enige tijd ga ik hem toch even troosten en  checken of  er iets is en daarna weer terug in bedje leggen en je raad t al weer brullen soms wel 30min lang!!!   En soms slaapt hij wel lekker in maar schrikt hij na 45min brullend wakker zonder aanleiding en begint hetzelfde verhaaltje!!!

Zou hij me toch weer aan t 'uitproberen' zijn?? dacht dat we die fase wel gehad hadden (bij 8maand had hij een paar van die dagen erbij) herkennen jullie dit en hoe pakken jullie het aan want ze zijn nu toch wel oud genoeg om het te begrijpen (denk ik zelf)

Hey

Ik denk dat het voor een groot deel uitproberen is, dat blijven ze trouwens nog heel lang doen hoor....
Celeno heeft het ook af en toe en wij doen ongeveer hetzelfde als jou.
Soms is hij ook gewoon nog niet moe en dan halen we hem er wel weer uit.
Daar moet je natuurlijk mee uitkijken anders denken ze ook... als ik maar hard genoeg gil dan halen ze me er vanzelf wel uit..
Ach ja het is toch altijd uitproberen.
Ze zitten ook steeds in nieuwe fases.
Succes!

xx

Hoi,

Het lijkt mij ook voor het grootste deel uitproberen! Wen er maar aan, dat doen ze voorlopig nog heel regelmatig. Onze oudste zoon is nu 2 jr en 10 mnd en probeert nog steeds vanalles.

Maar leuk is het niet om ze zo te laten huilen. Maar ja, ze hun zin geven werkt natuurlijk ook niet. Dus even doorbijten!

Wij gaan ook altijd even checken als ze zo huilen, of er echt niets aan de hand is.
En hoe minder aandacht je er verder aan besteedt, hoe sneller het weer over is.

Sterkte!

Groetjes,
Susan

Terug
Bovenaan