bijna 2 jaar bezig

Hey meiden!

Ik zat net even in oude agenda's te kijken en zag dat ik op 30 augustus 2009 mijn allerlaatste pil heb geslikt. Dat is ook precies de datum (2 jaarlater dan...) van mijn kijkoperatie.
2 jaar na gestopt te zijn met de pil, een kijkoperatie om (eventuele) problemen voor een zwangerschap uit de weg te ruimen.

Ik ben totaal niet bijgelovig, maar vind dit toch wel toevallig! Net alsof het zo moet zijn...

Liefs Daisy

Oeeh nou wel heel toevallig!! Wie weet brengt het je wel heel iets moois in de toekomst :D en dan moet die toekomst wel ff opschieten natuurlijk!!

Succes!!!!!

Hoii,

Voor mij was het exact 3 jaar voordat ik eindelijk weer zwanger werd. Ahoewel, 2 x zwanger geweest, maar dat is niet goed afgelopen. Nu inmiddels 27 weekjes, dus ga ervan uit dat dit goed blijft gaan.
En... nu spontaan zwanger tijdens wachtmaand, terwijl de miskramen na IUI plaatsvonden. Nu helemaal blij natuurlijk, dus ik hoop dat voor jou de 2 jaar grens geldt!

Succes!!
Anita

Het voelt wel een beetje als (mochten ze wat vinden en weghalen) een nieuw begin, hoor. Zo van dan kunnen we voor het echie gaan.
Natuurlijk weet ik ook wel dat als ze wat weghalen, dat nog geen garantie geeft, maar je weet nooit!

Maar weet je dan al of ze wat gaan weghalen? Is er iets gezien op een echo??

Hoop echt voor je dat die kijkoperatie meevalt en je daarna snel zwanger zult raken!

gr yosha

Ik weet helemaal niet of ze wat weg gaan halen. Dat moet tijdens de operatie duidelijk worden... Maar ALS ze wat vinden en het kunnen verhelpen zal het echt als een tweede start voelen.

Zelf denk ik aan endometriose, omdat ik daar wel heel veel klachten van heb, die (achteraf gezien) de laatste 2 jaar ook wat verergerd zijn.
De gyn is daar heel nuchter in, die zegt van het moet blijken. Dus wie weet dat er tijdens de operatie eea wordt gevonden!

Het blijft gissen vanaf mijn kant, maar lijkt me wel speciaal als het zo is. Exact 2 jaar later het 'probleem' verhelpen en dan voor het 'echie'...Pure speculaties dus, gebaseerd op een licht vermoeden!

Liefs Daisy

Terug
Bovenaan