Bijna 2 weken overtijd en negatieve test!

A

Anoniem

Guest
Hoe kan dat nou weer?? Ik weet niet zo goed wat ik nu moet doen, ik zie mezelf toch niet echt bij de ha aankomen. Ik heb ook geen symptomen die erop duiden dat ik zwanger zou zijn, maar de rode duivels blijven uit! Wie herkent dit??

hoi jovigirl

als je net bezig bent kan t ontpillen zijn. je kunt ook last hebben van een onregelmatige cyclus. dit is erg vervelend omdat je je ovulatie moeilijk kunt vaststellen

je zit nu denk ik rond dag 40/45 ergens? tegen een onregelmatige cyclus is weinig te doen. jou eitje doet er dan gewoon de ene keer langer over om te rijpen dan de andere keer. dit heeft geen invloed op de kwaliteit. wel op je vruchtbaarheid omdat je minder kans per jaar hebt om ook daadwerkelijk bevrucht te worden.

als je niet elke maand vanaf dag 28 tot whenever wilt wachten op je nod (omdat je niet weet wanneer die is) kun je temperaturen. wanneer jou temperatuur stijgt met 0.3 tot 0.5 graden is je ei gewest en is je nod ongeveer 14 dagen later. dit kan een paar dagen schelen maar geen week iig.

als ik jou was zou ik eens googelen op onregelmatige cyclus. daar vind je een helehoop info. mijn cyclus varieerd van 26 tot 54 dagen . heb wel wat olie en pilletjes gebruikt maar helaas werkte het bij mij niet. maar als je het niet probeerd weet je t nooit toch?

hopelijk heb je er wat aan.
liefs es

Hoi,

Bedankt voor jullie reactie! Wij zijn niet aan het proberen zwanger te worden, ik ben in februari bevallen van een gezonde zoon, maar zoals gezegd blijft mijn menstruatie nu uit. Ik heb een hele regelmatige cyclus van 21 dagen, dus ik maak me nu echt zorgen. Als het zo is dat ik een menstruatie overgeslagen heb dan zou mijn nod vrijdag zijn, dus wacht ik dat maar weer even af!

Groetjes,
Jovigirl

Hoi,
nog eentje van het voorjaarsforum? Het is hier druk met voorjaarsmama's. Ik zou echt niet uitgaan van hoe je cyclus voor je zwanger werd was, want je kunt er nu echt niet van op aan hoe het nu gaat lopen. Je lijf zit nog vol met hormonen.
Succes. Hopelijk is het snel raak.
Groetjes Veerle

Hoi Veerle,

Ja klopt inderdaad, wel grappig om te zien dat er een aantal meiden van vorig jaar nu ook weer hier te vinden zijn! Zoals gezegd ligt het bij ons niet in de planning een tweede, ik weet ook niet of mijn lijf nog een zwangerschap aan kan! Nou ja, ik moet het maar rustig afwachten en als het nog lang duurt dan toch maar de ha bellen denk ik.

Groetjes,
Jovigirl

Terug
Bovenaan