bijna 2 weken overtijd, maar .....

A

Anoniem

Guest
3 zwangerschapstesten gedaan en alllemaal negatief!! Ik ben nooit overtijd, dus meteen getest, mis. 3 Dagen later nogmaals en weer niks en toen weer niks, maar intuseen nog steeds niet ongie geworden!
Voel ook steeds wel wat druk in mijn buik, beetje kramperig. Ben van plan om aan het eind van de week even naar de huisarts te gaan, maar heeft dit nut? Zal hij niet zeggen "wacht maar even af"?
Kan er sowieso iets aan de hand zijn? Goed of fout?  Voel mee een beetje onzeker en dat komt niet echt te goede aan mijn humeur!
Groetjes!

Hallo,

Het kan zijn dat je wel zwanger bent, maar dat je lichaam nog niet voldoende zwangerschapshormonen heeft aangemaakt zodat de test ook positief is. Ik zou het over een paar dagen nog een keer proberen. Het schijnt ook dat sommige testen wat gevoeliger zijn dan anderen. Oh en je kunt ook het beste 's morgens testen omdat er dan meer van die hormonen in je urine zouden moeten zitten.

Succes ermee.

groetjes Danique
22w6d

Hoi Judith

Ik heb bij mijn vorige zwangerschap 2 testen gedaan vanaf het moment dat ik me zwanger voelde. Die waren negatief, maar een week later bij de huisarts positief. Dat was dus ruim 10 dagen nadat ik het gevoel had.
Blijkbaar kun je het niet altijd zo snel testen.

Nu voel ik me ook zwanger, maar ik durf nog niet te testen, bang dat het negatief is.
Heb wel weer flinke borsten gekregen en had ook wat licht bloedverlies vandaag, maar ongesteldheid kun je het niet noemen.
Dus wie weet binnenkort...

Groetjes

hoi judith

ik had hetzelfde ik was 1 week overtijd test was negatief, twee weken overtijd test nog steeds negatief, toen ik de derde week overtijd was ben ik toch maar de huisarts gegaan. die zei ga er maar niet van uit dat het zo is maar we kunnen toch even testen en toen was ik dus wel zwanger.

het duurde bij dus ook langer voor ik het zwangerschaps hormoon aanmaakte.

ben inmiddels 12 weken zwanger.
succes

groetjes kimberly

Terug
Bovenaan