Ik begin me echt zorgen te maken over mijn dochter. Ze is van begin oktober dus bijna 21 maanden, maar ze loopt nog steeds niet. Met acht maanden is ze op haar knietjes gaan lopen, ziet er heel schattig uit, maar ik zou willen dat ze op haar voeten gaat lopen. Waar ik me het meest zorgen over maak, is dat er totaal geen ontwikkeling in zit. Ze loopt nu dus al bijna een jaar op haar knietjes. Langs de bank loopt en staat ze wel, maar dan leunt ze compleet tegen de bank aan. Ze heeft bijv. nog nooit geprobeerd zelf haar evenwicht te zoeken of los te staan. Verder staat ze op de punten van haar teentjes, als een ballerina en draait ze haar rechterbeen naar binnen.
Ben eigenlijk benieuwd wanneer er begonnen wordt met bijv. fysio. Kan dat nu al of is dat te vroeg en nog niet nodig? Ik ga in ieder geval morgen naar de dokter met haar, maar ben benieuwd of iemand hier meer over weet. Ik heb niet altijd heel veel vertrouwen in doktoren! (of in cb).
Ivy
Ben eigenlijk benieuwd wanneer er begonnen wordt met bijv. fysio. Kan dat nu al of is dat te vroeg en nog niet nodig? Ik ga in ieder geval morgen naar de dokter met haar, maar ben benieuwd of iemand hier meer over weet. Ik heb niet altijd heel veel vertrouwen in doktoren! (of in cb).
Ivy