Bijna 29 weekjes ,,,

ff een update ,,,

Zoo nog even back up plan af kijken dan lekker Onder de wol ,, morgen weer me tutebell horen bij de vk,en dan even door naar de dokter om me plas te chekken nou volgens mij is me blaasontsteking weg ,,,, yyeehhhh sleep well dames fijne maandag ,,,Caoi Caoi  dindag dan 29 weekjes ,,, yyeehhhh baby kamer af op een paar inie mini kleilene dinge na de kinderwagen is ook vleden week gekomen supper is die helemaal verliefd,,,, morgen nog wat kinder halen voor op de muur en dan even ook nog naar drukkerij om kaartjes te kijken ,,, maar ik weet het eigelijk al maar tog ,,, en ook even en kit bestellen voor me buik om aan de muur te hange;) ,,,en me foto graaf het ik ook gevonden maar dat doe ik na 30 weeken even nog afwachten op de goeispeurt van me buikie ,,,,en dan hebben we alles gehad ,,,owja en nog gordijn halen das het aller aller laatse yyeehhhh love my life ,,,, knuff sleep well ,,i do ,, i hoop so woord weer op de rug whahahahah

Hey Marie,

Hoe was het bij de vk vandaag? Nog naar je meisje kunnen luisteren? Hopelijk was alles weer helemaal in orde. En je blaasontsteking? Ook weg?

Leuk dat je kinderwagen is gekomen, helemaal blij mee zeker? Welke heb je uit gekozen?

Wanneer ga je een fotoreportage laten maken? Je hoeft toch niet te wachten op eem groeispurt? Ik vond dat je een behoorlijke buik hebt hoor (bedoel ik goed) Zal vast heel mooi zijn op de foto's.

Fijne avond. Liefs Lynn.

Hoi lynn
Zo komt de up date ;)
Gooi morgen ff foto er op ;)
Jajajaja wel nog iets grote whahhah vroeg van daag nog aan de vk ze zei na 30 weken is ie nog wat groter nog iets hoger en wat boller whahahah lag dubbel,,, knuff

Terug
Bovenaan