Bijna 3 maanden geen menstruatie

<p>Hallo,</p><p> </p><p>ik heb al bijna 3 maanden geen maandstonden gehad dat maakt me wel ongerust nu ik geen pil meer neem hoelang kan het duren voordat je u menstruatie krijgt nadat je gestopt bent met de pil </p><p> </p><p>groetjes Stephanie </p>

Ligt eraan. Kan je zwanger zijn? Heb je veel stress? Hoe jong/oud ben je? Hoe lang heb je de pil geslikt? Ook verschilt het per vrouw en denk ook aan de anyi conceptie methode. Als je echt twijfelt zou ik gewoon de HA even bellen? Staat er ook niks in de bijsluiter vd pil?

Kan heel lang duren hoor. Zeker als je jaren de pil hebt geslikt. Ik heb wel eens gehoord dat je lichaam voor elk jaar dat je de pil geslikt hebt, 1 maand moet 'ontpillen'. Dus als je 12 jaar de pil geslikt hebt, kan je lichaam 1 jaar de tijd nodig hebben om weer in een normaal ritme te komen.
Natuurlijk kun je ook al zwanger zijn, dat kun je alleen uitsluiten met een test ;) Maar verwacht niet gelijk van je lichaam dat het in een normale cyclus zit of dat je gauw zwanger bent, geef je lichaam minimaal 6 maanden de tijd!

Terug
Bovenaan