Bijna 3 weken terug gezet.

<p>Vanmorgen onze eerste echo. Volgens mijn berekening zouden we 8+5 zijn vandaag, maar de echo gaf 6+0 aan en dus ook geen kloppend hartje. Dat is heel logisch, want dat gebeurd meestal een paar dagen later. De rest zag er goed uit, maar toch maakt het mij weer onzeker. Het feit dat ik pas 6 weken is ergens wel te verklaren want heb half juni mijn  spiraal laten verwijderen en sindsdien 1x ongesteld geweest (3 weken na verwijderen) en niet pcies weet hoe lang mijn cyclus is. Nu mogen we volgende week terug komen, maar het kan nog alle kanten op. Was de VK ook heel eerlijk in, of een misrekening of een vruchtje dat niet is verder gegroeid na 6 weken. </p><p> </p><p>Vind het allemaal best spannend, ook omdat ik verder niet echt kwaaltjes heb. Alleen mijn borsten zijn gevoelig en ben aan het eind van de dag best moe. Misselijkheid is er soms maar als ik iets eet is het ook weer weg. Ga ik ervan uit dat het niet goed Zit, terwijl dat helemaal niet bewezen is. </p>

Ik snap heel goed dat je het spannend vindt. Die onzekerheid is killing. Het enige wat je helaas kunt doen is afwachten. Dat je geen kwaaltjes hebt zegt niks, want ik heb een gezonde dochter en ben nu voor de tweede keer zwanger en die kwaaltjes had/heb ik ook niet. Ik duim met je mee!

Dat je (nog) geen kwaaltjes hebt wilt niet zo veel zeggen. De eerste weken had ik ook echt nergens last van, pas in week 10+11 was ik echt heel misselijk en moe. Gelukkig duurde dat ook maar 2 weken. Ik kan je gevoel wel heel goed begrijpen, de eerste paar weken was ik ook zo bang dat er iets niet goed was idd ook mede doordat ik geen kwaaltjes had en me dus ook helemaal niet zwanger voelde.

Hoi Fren,
Ik heb een vergelijkbaar verhaal (gestopt met de pil, onttrekingsbloeding gehad en daarna zwanger) ik kwam voor de termijnecho met 10 weken(dacht ik ) en werd teruggezet naar 7w5 dgn... een enorme tegenvaller natuurlijk (al zagen wij wel het hartje al kloppen toen).
Ik had ook niet echt kwaaltjes, en zeker als je pas 6 weken ben kan dit zeker nog komen. (ik heb ze nog steeds niet, 16 wkn inmiddels). Dus even afwachten maar en hopen op een goede afloop!

Bedankt voor jullie reacties. Ik mag gewoon in mijn handen klappen met weinig kwaaltjes. Gisteren was ik heel erg onzeker, maar na wat rekenen en logisch nadenken kan de terugzending heel goed kloppen. Vannacht en vandaag echt hele pijnlijke steken/prikken in mijn borsten. Het komt met vlagen maar niet te negeren zeg maar. Ergens wel weer zoiets van die je nou wel het zit goed. Totdat je gaat googlen en hoor mezelf zeggen niet doen. ? nog 6 nachtjes slapen. Dus is te overzien?

Ik zit met hetzelfde alleen bij mij is het 1 week! 
Omdat ik al 2 weken licht bloedverlies heb gister een vroege echo gehad. Volgens mijn berekening was ik gister 6 wkn en 2 dgn. Het vruchtje gaf alleen aan dat ik 5 weken zou zijn. Vanaf de eisprong zou deze berekening kloppen! Ook ik mag een weekje in spanning zitten om te kijken of er volgende week ontwikkeling in zit! 
Omdat mijn schoonzusje precies hetzelfde heeft meegemaakt vorig jaar houd ik hoop! Bij haar is alles goed gekomen. 
En ondanks dat ben ik wel erg moe, last van hoofdpijn en misselijk!

Terug
Bovenaan