Bijna 36 weken en erg onrustig

A

Anoniem

Guest
<p>Hi iedereen!</p><p>Ik ben morgen 36 weken zwanger en heb al een aantal weken sterk het gevoel dat ons meisje eerder gaat komen. </p><p>Nu ben ik dus sinds gisteren erg onrustig in mn lichaam en hoofd. Kan niet lang blijven zitten, liggen etc. Naar binnen, buiten, binnen, buiten, boven, ga zo maar door. Heb totáál geen rust in mn kont (en niet in mn benen). Wil continu bezig zijn met iets, maar helaas laat mn lichaam dat niet toe. Gisterenavond met mn vriend een uur rondgereden want hij werd zelfs gek van me. </p><p>Nu merk ik ook weer dat ik onrustig ben, blijf maar opstaan en wat pakken. Mn vriend is pas rond 18u thuis dus dit gaat een hele lange middag worden?</p><p>Oke, nu mn vraag. Kan dit een voorteken zijn? Herkennen mensen zich in dit verhaal?? Met Google kom ik ook niet echt verder. </p><p>Thanks alvast?</p>

Ik ben 38+4 en de laatste dagen ook erg onrustig. Is bij mij denk ook een deel ongeduld/verveling. Want helaas heeft dit tot nu toe niks betekend bij mij. Ik ben het aardig zat ?
Heb je al een gegoogeld op restless legs? 

Haj..
tHoort helaas bij de laatste loodjes.. Ik snap dat je eraan denkt dat dit voortekenen zijn maar ga er maar niet van uit want dan gaan die laatste weken héél lang duren..
Sterkte!

Ja dat is het bij mij ook iig. Ik zit al sinds mn 8/9e week thuis vanwege bekkenpijn, dus die verveling lijkt met de week erger te worden. Vooral nu het nòg zwaarder wordt, ook voor mn bekken. 
Ja, daar heb ik al op gezocht. Maar dat is t niet. Lijkt eerder op een restless ass?

Thnx voor je reactie. 
Hmm, dat zou verrot zijn haha. Laatste loodjes gaan dan wel lang duren idd...?

Vk zegt dat de meeste vrouwen denken dat het eerder komt. Terwijl bij de meeste het kindje tussen 40 en 41 word geboren. Wss komt die dus niet eerder en hoort dit gewoon bij de laatste loodjes. Succes!

Pff.. Hier ook een erg onrustig gevoel. Ik kom niet in slaap en blijf maar draaien en bewegen. Echt verschrikkelijk! Dit zullen geen voortekenen zijn, want ik ben 34 weken. Maar het gevoel is echt rot.. Ook geen idee hoe ik rustiger kan worden. 

Terug
Bovenaan