Bijna 37 weken en kindje word nu al groot geschat. Inleiden?

<p>Hallo,</p><p>Morgen ben ik 37 weken zwanger en ons kindje word de hele zwangerschap al groot geschat. Hij zou met 40 weken zo'n 9 pond zijn. Zijn er misschien vrouwen die dit ook hebben gehad en eerder zijn ingeleid? Word nu wel bang als ik over de 40 weken kom en een hele zware bevalling ga krijgen. </p><p> </p>

Hoi hoi,
Wat spannend! Ons kindje werd ook aan de grote kant geschat heel de zwangerschap, dit wordt zeker geen kleintje zeiden ze de hele tijd.. En uiteindelijk woog ze 3460 gram en was 51 cm. Niet overdreven groot dus. Dat hoor je heel vaak. Ik heb uiteindelijk wel 'n keizersnede gehad maar dat had daar niks mee te maken. Zou me niet zo'n zorgen maken. En 't moet er toch uit hoe dan ook.. Succes met de laatste loodjes!

Mijn beide kinderen werden ook groot geschat. Bij de tweede werd er extra gekeken. De gyn vond het niet nodig om de kleine eerder te halen. Was gewoon een lekker dikkertje zoals ze zei. Beide meiden wogen rond de 4 kg bij de geboorte en normale lengte.

Hey Lrf, hou je het zelf nog vol? Wat zegt je gevoel? Die van mij werd klein/normaal ingeschat, en was uiteindelijk 3,9 kilo. Mijn eigen gevoel was dat mijn baby eerder aan de grote kant was en dat was ook zo ?. Uiteindelijk vond ik het alleen maar fijn dat hij al wat groter was. 

Terug
Bovenaan