bijna 37 weken en wat een gerommel in me buik

Sinds gister veel last van me buik,vaker harde buiken en 1 daarvan voelde helemaal niet lekker aan en nu gewoon buikpijn alsof ze je in je maag geslagen hebben of flinke spierpijn in je hele buik.

Straks naar de verloskundige daar maar even vragen.
Je wordt er toch wel klein beetje onzeker van als je niet weet wat het is.
 
Vervelend he, maar ik vermoed dat je voorweeen heb gehad. Ik ben nu 38 weken en is al 2 weken flink onrustig in mijn buik. Went niet hoor maar is elke keer de vraag wanneer het nou is doorzet hihihi
Inderdaad ff navragen bij vk, succes meid xxx
 
Ben benieuwd wat je bij de vk te horen krijgt, ook ik voel me al een paar dagen 'iets anders' en heb een onrustige buik. Soms voel ik echt druk onderin m'n buik waarbij het wel lijkt dat dochterlief al aanstalten maakt... Maar dan iets later is het weer rustig.
Wordt er ook onrustig van dat ik niets herken!
Ben nu 37 weken en 5 dagen.

Houdt ons op de hoogte!
 
pff had er gisteren ook zo een erge last van behoorlijke steken in mijn schaambeen en steeds harde bbuiken en buikpijn ons lichaam is zich denk ik klaar aan maken voor de bevalling. alhoewel ik pas 36,5 week zwanger ben maarja we zullen afwachtten.
 
Ik krijg te horen dat alles van binnen lekker aan het oefenen is voor de bevalling, dus lekker laten rommelen hoort erbij en afwachten wanneer de kleine komt. dus zullen voorweeen geweest zijn want hij is niet verder ingedaald.
 
oehh spannend allemaal:) Ik ben ook bijna 37 weken en heb ook dat gerommel in mijn buik idd!! nog even vol houden en we kunnen ook gaan genieten van onze kleine ukkepuk:D succes met de laatste loodjes Xxx
 
ja zeker spannend, ik hoop dat hij gewoon lekker op tijd komt.
we zijn zo nieuwsgierig naar hem en alles staat klaar dus kom maar op vanaaf het bed op klossen.
 
Wij slapen nou een week op hoogte, viel me reuze mee eigenlijk! Bed moest 30cm omhoog maar ik slaap beter dan ervoor!
Succes vannacht met de eerste nacht in jullie hoogslaper ;)
 
Terug
Bovenaan