Bijna 38 weken en ziek..

<p style="text-align: left;">Hallo allemaal</p><p>Ik wil weer even klagen.. nu dacht ik eindelijk een beetje op te knappen.. zit nu op dag 4 van heel erg ziek zijn en het begon met keelpijn wat de tweede dag eigenlijk weg was. De rest was erger zoals verstopte neus, zwak gevoel, hoofdpijn.. maar nu sinds gisteravond begin ik opeens heeel erg met hoesten en keelpijn. Ohja en het kraakt heeel erg in 1 oor van binnen. ik dacht juist dat het alleen maar beter zou gaan.. pff en nu ook nog mijn vriend aangestoken met keelpijn en verkouden ? Ik ben zo bang dat ik ga bevallen terwijl ik me zo voel, en dat mijn vriend ziek is als de kleine komt.. heeft er iemand tips waar ik iets aan heb. Wacht je lichaam echt totdat je beter bent?? Ik was hier zo bang voor .. alle tips zijn welkom om zsm beter te worden.. sorry wilde dit weer even kwijt ik voel me zooo en zo rot hierdoor</p><p>xx</p>

Oh meid, wat vervelend zeg! Heb je al getest op C voor de zekerheid?
Verder zou je paracetamol kunnen nemen, dat mag. Veel fruit eten, jullie slaapkamer goed luchten en uitzieken. De baby zal echt wel wachten totdat je beter bent, komt goed! Je hebt nog even ?, al voelt dat misschien niet zo!
Eventueel bij de drogist laten vragen of ze iets hebben waardoor je snel opknapt!

Beterschap en succes met de laatste loodjes

[quote quote=10493406]Oh meid, wat vervelend zeg! Heb je al getest op C voor de zekerheid?Verder zou je paracetamol kunnen nemen, dat mag. Veel fruit eten, jullie slaapkamer goed luchten en uitzieken. De baby zal echt wel wachten totdat je beter bent, komt goed! Je hebt nog even ?, al voelt dat misschien niet zo! Eventueel bij de drogist laten vragen of ze iets hebben waardoor je snel opknapt! Beterschap en succes met de laatste loodjes[/quote]
Hallo! Ja ik ben getest en gelukkig negatief pfff ik dacht echt dat het zo ver was, maar gelukkig niet. Bedankt voor de tips! Ik hoop dat de kleine wacht tot ik beter ben en dan mag hij gelijk komen!! Haha, bedankt voor je reactie!?

Vervelend he, ik was afgelopen week ook ziek met 38 weken zwangerschap. Inmiddels de 39 aangetikt en voel mij weer beter. Beste is denk ik om niet te veel te balen en er aan toe te geven, alle rust te pakken. Veel slapen. Bij mij betekende het dat mijn vriend de zorg voor onze oudste oppakte. Inmiddels ben ik opgeknapt en eigenlijk uitgeruster dan ooit dus zou nu vol vertrouwen de bevalling in gaan. 

Ze zeggen inderdaad dat als je ziek bent de bevalling meestal niet begint. Daarbij komen de meeste baby's pas na de uitgerekende datum dus je hebt de grootste kans dat je nog even hebt om te herstellen. Gezonde voeding als zelfgemaakte soep, veel gember met citroen en honing drinken en rust en hopelijk knap je snel op. Sterkte!

[quote quote=10493411]Vervelend he, ik was afgelopen week ook ziek met 38 weken zwangerschap. Inmiddels de 39 aangetikt en voel mij weer beter. Beste is denk ik om niet te veel te balen en er aan toe te geven, alle rust te pakken. Veel slapen. Bij mij betekende het dat mijn vriend de zorg voor onze oudste oppakte. Inmiddels ben ik opgeknapt en eigenlijk uitgeruster dan ooit dus zou nu vol vertrouwen de bevalling in gaan. Ze zeggen inderdaad dat als je ziek bent de bevalling meestal niet begint. Daarbij komen de meeste baby’s pas na de uitgerekende datum dus je hebt de grootste kans dat je nog even hebt om te herstellen. Gezonde voeding als zelfgemaakte soep, veel gember met citroen en honing drinken en rust en hopelijk knap je snel op. Sterkte![/quote]
Hallo, bedankt voor je reactie! Super fijn dat je weer beter bent! Heel raar maar ik merk opeens dat al mijn vervelende kwaaltjes weg zijn? Misschien omdat de griep nu erger is. En wat mooi dat je lichaam hier op wacht, daar geloof ik echt in. Bedankt voor de tips!! En succes met de bevalling?

Mij lijkt het verstandig om toch even langs de huisarts te gaan. Vooral omdat je 38 weken zwanger bent.. Misschien is er toch meer aan de hand dan je denkt.. Succes en vooral beterschap!

[quote quote=10493417]Mij lijkt het verstandig om toch even langs de huisarts te gaan. Vooral omdat je 38 weken zwanger bent.. Misschien is er toch meer aan de hand dan je denkt.. Succes en vooral beterschap![/quote]
De dokter zegt niks te doen aan verkoudheid.. gister wel bij verloskundige geweest ivm controle die al stond. Ze zei echt uitzieken.. maar het duurt me te lang pfff

Veel beterschap! Rot dat je nu zo ziek bent. Thee met citroen en honing, sinaasappels en/of mandarijntjes eten voor vitamine C, voldoende water blijven drinken en veel rusten en slapen inderdaad raadt mijn huisarts steeds aan bij een stevige verkoudheid. Het is ook echt het perfecte weer voor een goede kom soep. Hopelijk voel je je snel weer beter!

Terug
Bovenaan