bijna 38 weken ging het ook mis.

Hallo

Dit is eigenlijk mijn 3de zwangerschap,vorig jaar 2 keer een miskraam gehad en weer vrij snel zwanger geraakt,maar ook de derde ging het fout.
Ik was bijna 38 weken zwanger en ging het ook mis.Ik vind het moeilijk om te schrijven,maar mijn verhaal staat op zwanger zijn ,daar kunnen jullie het lezen.
Ik ben bevallen van een meisje ( Anouk) is haar naam.
Ik weet ff niet meer wat ik moet zeggen,Kan alleen maar .

Groetjes Peggy.

halo kinderwensik voel heel erg met je mee en dat verdrit zal nog wel een poosje blijven ik ben in nov 2005 mijn meisje kyara verlooren bij 40 weeken en 3 daagen meisje ik wil je aleen heel vl sterkte toe wensen een knuf van mij jolanda

Hallo kinderwens,

Stil word ik ervan, heb er geen woorden voor....Dat je je kindje op het eind moet verliezen. Ik ken het gevoel, helaas. Ik wil je heel veel sterkte wensen en ik hoop dat je lieve mensen om je heen hebt di er voor je zijn.

Liefs, Marlise.

Hoi kinderwens!
Ik weet hoe je je moet voelen. Heb zelf namelijk met 40 wkn in Maart vorig jaar mijn zoontje verloren. Het verdriet is nog sterk aanwezig, maar omdat ik nu weer zwanger ben heb ik wel weer iets moois om naar uit te kijken...`wat wel spannend is, natuurlijk! Ik hoop dat ook jij het geluk gaat vinden en een heel mooi gezinnetje krijgt. Geloof in de toekomst..Eens zal de zon weer gaan schijnen! En jouw meisje zal altijd een warm plekje in jouw hart innemen. Veel sterkte!!!!

Terug
Bovenaan