(bijna) 4 dagen over tijd,testen negatief? wie ervaring mee?

A

Anoniem

Guest
Beste meiden,

Ik had op 18 mei m,n laatste NOD,omdat we pas in juni wilde stoppen heb ik in mei toch nog 4dagen de pil geslikt. doordat ik ziek werd kreeg ik een doorbraak bloeding.
Mij word verteld toch gewoon van 18 mei uit te gaan,omdat ik maar 4x de pil heb geslikt (4 dagen) dan zou nu mijn NOD 15 juni moeten zijn.
Het is nu bijna 19 juni,testen blijven negatief? Wachten tot 27 juni? (4 weken na de bloeding?) of...
Voel me wel enorm zwanger,of zou dat dan schijn zijn?
Hoop op reactie's

Kus Marieke, Moeder van Mara en Joos,1e ronde 3de kindje

hey mamamarieke. ik weet er niet zoveel van. ben zelf de 16e mei gestopt maar had toen al 2 weken de pil geslikt...ik werd niet ongesteld en had in ene toch een eisprong. ik heb geen idee wat vier dagen pil doet met je cyclus. Wie heeft dat dan gezegd?
Maar volgens mij ken je je eigen lichaam toch t beste ondanks een negatieve test? Je hebt immers toch al kids? Heb je één test gedaan of meer? En anders idd toch misschien nog een weekje wachten of de HA raadplegen. Sorry dat ik je niet kan helpen, maar wilde toch ff reageren

sterkte meis!

Bij de zwangerschap van Lotte heb ik getest op de 35e dag van mijn cyclus. Ik voelde me toen al 3 weken enorm zwanger, met alle klassieke klachten uit het boekje. De test was negatief. Pas een volle maand later, toen de klachten bleven toenemen, heb ik nog eens getest en er stond een dikke vette +.

Achteraf bleek ik wel degelijk zwanger te zijn en had de test positief uit moeten vallen. Geen idee waarom, blijkbaar waren er wel voldoende hormonen aanwezig om me ziek van te voelen.

In de afgelopen maanden ben ik twee keer schijnzwanger geweest. We waren op dat moment niet aan het proberen, dus ik was er ook niet mee bezig. Ik voelde me net zoals tijdens de eerste zwangerschap. Ik kan je dus ook geen definitief ja of nee geven, gewoon later nog een keer testen.

Sterkte,

Marisa

Hoi!!
het kan ook zijn dat door je pilgebruik je lichaam/cyclus weer even op gang moet komen, dat hoor je vaak en had ik ook last van..... en misschien is het door die 4 pillen ook wel wat ontregeld geraakt, of net als anderen al zeieden is het hcg nog niet sterk genoeg..... afwachten is de gouden regel, maar moeilijk!!!
Succes ermee!!!!
groetjes, marieke

hoi allemaal..

ik was vorige maand bijna 3 weken overtijd.
mijn testen waren ook steeds negatief..
maar werd steeds niet ongesteld..
we waren al helemaal blij en gelukkig
maar na 3 weken werd ik toch weer ongesteld
erg jammer maar we gaan gewoon door..
maar ik hoop dan harte dat je wel zwanger bent natuurlijk.

veel succes er mee..

veel liefs mir

Hier ook iemand. Vorige maand twee weken over tijd. Twee testen gedaan en allebei negatief. Uiteindelijk dus toch ongesteld geworden. Nu ook weer twee dagen over tijd en twijfel enorm of en wanneer ik weer een test zou doen.   Wil zo graag zwanger worden dat ik niet wil zien dat een test weer negatief is. Dus denk dat ik nog maar een tijdje wacht.

Terug
Bovenaan